Quote from Guest on 1 November 2009, 11:07se http://en.wikipedia.org/wiki/Bullet_graph
Tar mindre plats på skärmen och är mer "state of the art"
se http://en.wikipedia.org/wiki/Bullet_graph
Tar mindre plats på skärmen och är mer "state of the art"
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 11:17De tycker jag också vore jättebra, "fartmätarna" känns lite väl trubbiga.
De tycker jag också vore jättebra, "fartmätarna" känns lite väl trubbiga.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 11:19Gärna. Fast helst skulle jag vilja ha en vettig katerisering av passen - och postprocessning med ordentliga sorteringalternativ för träningstyp, intensiteter och farter. Som det är nu är det ett hopplöst harvande att se nåt vettigt i sina data alldeles oa
Gärna. Fast helst skulle jag vilja ha en vettig katerisering av passen - och postprocessning med ordentliga sorteringalternativ för träningstyp, intensiteter och farter. Som det är nu är det ett hopplöst harvande att se nåt vettigt i sina data alldeles oa
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 11:21Jaha, jag tänkte mera bara på de "mål" man kan lägga upp på sin framsida. Jag tränar så lite olika typer (reggar i princip allt som löpning) så jag har nog inte tänkt så mycket på andra problem. Men du har nog rätt där.
Jaha, jag tänkte mera bara på de "mål" man kan lägga upp på sin framsida. Jag tränar så lite olika typer (reggar i princip allt som löpning) så jag har nog inte tänkt så mycket på andra problem. Men du har nog rätt där.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 16:54Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Tråkiga, fula bulletgraphs, NEJ TACK! (t-)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Tråkiga, fula bulletgraphs, NEJ TACK! (t-)
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 17:20Som Robert skriver skulle jag hellre vilja se en förbättrad presentation och analys av genomförd träning. Dock skulle nog detta innebära att man måste se över och göra nåt åt träningstyperna och detta verkar inte som det allra enklaste.
Som Robert skriver skulle jag hellre vilja se en förbättrad presentation och analys av genomförd träning. Dock skulle nog detta innebära att man måste se över och göra nåt åt träningstyperna och detta verkar inte som det allra enklaste.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 17:23Så länge ni inte stör rodelträningen.
Så länge ni inte stör rodelträningen.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 17:32Rodelträningen denna veckan gav mig nackspärr så den får gärna raderas för tid och evig framtid.
Rodelträningen denna veckan gav mig nackspärr så den får gärna raderas för tid och evig framtid.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 17:32Rit-Ola. Biffen å Bananen. "Vad har du för tid på Bob då????"...."Men han har ju inte startat ännu"..!!
Ja nu finns det säkert några få som inte vet vilka Biffen å Bananen var för några. Två genuina svenskar som åkte runt på VM och OS och deltog i div gre
Rit-Ola. Biffen å Bananen. "Vad har du för tid på Bob då????"...."Men han har ju inte startat ännu"..!!
Ja nu finns det säkert några få som inte vet vilka Biffen å Bananen var för några. Två genuina svenskar som åkte runt på VM och OS och deltog i div gre
Quote from Elias Engqvist on 1 November 2009, 21:28Precis som Robert säger - det gäller att börja från början!
Idag summeras tex mina km jag simmar med de jag cyklar och springer vilket är totalt meningslöst. Jag vet att jag kan välja alla cykelrelaterade sporter - ett jäkla jobb om man är noga med att
Precis som Robert säger - det gäller att börja från början!
Idag summeras tex mina km jag simmar med de jag cyklar och springer vilket är totalt meningslöst. Jag vet att jag kan välja alla cykelrelaterade sporter - ett jäkla jobb om man är noga med att