Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Gå, jogga eller spring en bana på 5 km. Det måste vara olika banor varje månad. Jag fick idén idag och har därför inte hunnit förbereda någon bonustävling. Alla är välkomna att delta!

Förlåt en nyfiken fråga, men varför duger inte den som redan finns?

Edit: Inser nu att det här är ett infall (eller anfall?) av irritation.
Testa att vara lugn och fin istället så ska "tant Jessie starlady" se om hon kanske kan försöka få ordning på SU K

Jag har tagit bort mig själv ur tabellen. Jag genomförde tävlingen "Historiens vingslag" och tom fotografrade, men vad hände? När tabellen äntligen kom, fick jag inga symboler för det. Jag blev faktiskt ledsen för det. Tidigare år har jag sett fram emot b

Men du måste ju förstå att det bara var en miss? En riktig klassisk mänskliga faktorn-grej och att ett enkelt PM hade löst det och så hade du fått din symbol. Hur svårt kan det va?

Om jag har missat dina symboler så ber jag om ursäkt. Men som sagt, ett enkelt PM eller till och med ett inlägg i tråden hade ju fixat det ganska enkelt.

EDIT: Glöm min ursäkt förresten, du förtjänar den inte ens. Man får ju tydligen inte ens vara från d

Din ursäkt är ändå inte godtagen. Du är slarvig och det är inte ursäktligt flera månader i rad. Jag kämpar som en galning för att få till det med både löpning och bilder och du skiter i det. Du måste ha sett mina fotografier, trodde du de var prydnad elle

Näeh Duracellen, skärp dig nu! (#)
Att du mår dåligt (med ont i ryggen etc) är inte anledning nog att gnälla på Åsa i det här fallet. Det hade varit hur lätt som helst för dig att bara slänga iväg ett PM och påpeka att hon missat och så skulle det ha dykt

Nej du kan inte ens godta min ursäkt eftersom den var tillbakadragen. Som flera sagt, ett enkelt PM eller skriva det i tråden hade funkat,,,,OM du hade gett mig lite tid att läsa det.

Jag förstår ingenting, men levling måste det här handla om...

Inte läge att dra någon i skiten för att de gör en miss, eller helt enkelt inte har tid för tillfället, i en helt ideell aktivitet som SU. Det tar sin tid och energi att administrera. Det bör alla inblandade vara tacksamma för.

(L)

12