Quote from Guest on 15 August 2011, 10:59Funderar på att köpa en ny MTB, har tittat på Scott Spark 60 eller Scale 50, är det någon som har ett förslag på ett alternativ ? Kan Trek vara något ? Är orolig att man betalar för mycket bara för att det står Scott på cykeln.
Funderar på att köpa en ny MTB, har tittat på Scott Spark 60 eller Scale 50, är det någon som har ett förslag på ett alternativ ? Kan Trek vara något ? Är orolig att man betalar för mycket bara för att det står Scott på cykeln.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 11:09Står det inte bra garantier på t ex ram bakom namnet? Så är det iaf med TREK.
Det kan vara värt att kolla upp. Canyon har väldigt bra priser, ibland har de haft problem med leveransprecision. Hur det ser ut med deras garantier vet jag inte. Sen är det sv
Står det inte bra garantier på t ex ram bakom namnet? Så är det iaf med TREK.
Det kan vara värt att kolla upp. Canyon har väldigt bra priser, ibland har de haft problem med leveransprecision. Hur det ser ut med deras garantier vet jag inte. Sen är det sv
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 11:34cube är ett bra alternativ
jag kan rekomendera Cube Reaction GTC Team 2011.
dock om man byter orginaldäcken som är schwalbe rocket ron som jag tycker suger. och sadeln är inte så skön men det är ju mer en smaksak.
cube är ett bra alternativ
jag kan rekomendera Cube Reaction GTC Team 2011.
dock om man byter orginaldäcken som är schwalbe rocket ron som jag tycker suger. och sadeln är inte så skön men det är ju mer en smaksak.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 12:13Köpte en Focus 29:er (red skin 2.0) som jag är mycket nöjd med. Stora fördelar med 29:er både i knölig terräng och på snabba vägavsnitt. Ev liten nackdel när det blir mycket start och stopp i spåret. Focus som märke har jag ingen erfarenhet av sedan tidig
Köpte en Focus 29:er (red skin 2.0) som jag är mycket nöjd med. Stora fördelar med 29:er både i knölig terräng och på snabba vägavsnitt. Ev liten nackdel när det blir mycket start och stopp i spåret. Focus som märke har jag ingen erfarenhet av sedan tidig