Quote from Guest on 19 August 2010, 16:20Jeg strakk store vadmuskelen sist jeg var ute og sprang. I dag fikk jeg beskjed av sjukgymnasten om å ikke, under noen omstendigheter, springe i löpet av de to neste ukene.
Jeg kjenner treningsabstinensen og panikke spre seg allerede. Hjelp!
Hva kan jeg
Jeg strakk store vadmuskelen sist jeg var ute og sprang. I dag fikk jeg beskjed av sjukgymnasten om å ikke, under noen omstendigheter, springe i löpet av de to neste ukene.
Jeg kjenner treningsabstinensen og panikke spre seg allerede. Hjelp!
Hva kan jeg
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 16:30Enbenscykling på trainer, grymmmmt för dragkraften. I alla fall i det hela benet 🙂 !!
Kanske "handcykel" finns på en del gym. mkt bra flåsövning och armträning. Man står upp och kör handtag ung. som pedaler i bröst/axelhöjd.
Simning med mycket lite be
Enbenscykling på trainer, grymmmmt för dragkraften. I alla fall i det hela benet 🙂 !!
Kanske "handcykel" finns på en del gym. mkt bra flåsövning och armträning. Man står upp och kör handtag ung. som pedaler i bröst/axelhöjd.
Simning med mycket lite be
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 08:30Simma med dolme, rodd med låst glidstol, kajak, ren styrketräning, sit-ups....
Simma med dolme, rodd med låst glidstol, kajak, ren styrketräning, sit-ups....
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 15:06Takker, gutter. Föler meg bedre allerede. Og med noen ureggete ökter i baggen...
Takker, gutter. Föler meg bedre allerede. Og med noen ureggete ökter i baggen...