Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAnalys av träning
You need to log in to create posts and topics.

När jag gör en analys av min träning och tittar hur mycket jag har tränat per vecka så ser staplarna ut att stämma, dvs tiden jag tränat.
När jag bar vill se träning som innehåller "orientering", då kommer inte min träning den 1 oktober med för vecka 39?

Tack för svaret!
Men varför kommer just den träningen inte med när jag skriver "som innehåller - orientering". Andra "Orientering - långdistans" kommer ju med när jag använder det förstnämnda alternativet.
Jag ska analysera vidare!

Varning: Work-around

Jag brukar ta "välj flera" och sedan se till att inte träna något som ligger mellan Löpnign och Orientering - Ultralång. Så markerar man alla med shift-click.

Nu kom jag på lösningen på mitt problem. När man använder "beskrivningen innehåller" så är det själva BESKRIVNINGEN av träningen den scannar igenom INTE rubriken!

Allt har sin lösning!

Det finns en mycket bättre lösning på det problemet men det har Olle inte implementerat - än...

Magnus, din lösning är bra. För använder man "innehåller"-alternativet så kommer en träning med som orientering för att jag skriver "att jag är trött efter gårdgarens nattorientering". Kul att hitta olika lösningar på problemen!

Träna på nu!