Quote from Guest on 21 October 2011, 13:29När jag gör en analys av min träning och tittar hur mycket jag har tränat per vecka så ser staplarna ut att stämma, dvs tiden jag tränat.
När jag bar vill se träning som innehåller "orientering", då kommer inte min träning den 1 oktober med för vecka 39?
När jag gör en analys av min träning och tittar hur mycket jag har tränat per vecka så ser staplarna ut att stämma, dvs tiden jag tränat.
När jag bar vill se träning som innehåller "orientering", då kommer inte min träning den 1 oktober med för vecka 39?
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 13:39Tack för svaret!
Men varför kommer just den träningen inte med när jag skriver "som innehåller - orientering". Andra "Orientering - långdistans" kommer ju med när jag använder det förstnämnda alternativet.
Jag ska analysera vidare!
Tack för svaret!
Men varför kommer just den träningen inte med när jag skriver "som innehåller - orientering". Andra "Orientering - långdistans" kommer ju med när jag använder det förstnämnda alternativet.
Jag ska analysera vidare!
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 13:44Varning: Work-around
Jag brukar ta "välj flera" och sedan se till att inte träna något som ligger mellan Löpnign och Orientering - Ultralång. Så markerar man alla med shift-click.
Varning: Work-around
Jag brukar ta "välj flera" och sedan se till att inte träna något som ligger mellan Löpnign och Orientering - Ultralång. Så markerar man alla med shift-click.
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 13:50Nu kom jag på lösningen på mitt problem. När man använder "beskrivningen innehåller" så är det själva BESKRIVNINGEN av träningen den scannar igenom INTE rubriken!
Allt har sin lösning!
Nu kom jag på lösningen på mitt problem. När man använder "beskrivningen innehåller" så är det själva BESKRIVNINGEN av träningen den scannar igenom INTE rubriken!
Allt har sin lösning!
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2011, 13:54Det finns en mycket bättre lösning på det problemet men det har Olle inte implementerat - än...
Det finns en mycket bättre lösning på det problemet men det har Olle inte implementerat - än...
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 14:02Magnus, din lösning är bra. För använder man "innehåller"-alternativet så kommer en träning med som orientering för att jag skriver "att jag är trött efter gårdgarens nattorientering". Kul att hitta olika lösningar på problemen!
Träna på nu!
Magnus, din lösning är bra. För använder man "innehåller"-alternativet så kommer en träning med som orientering för att jag skriver "att jag är trött efter gårdgarens nattorientering". Kul att hitta olika lösningar på problemen!
Träna på nu!