Quote from Guest on 25 July 2009, 20:26Anderstorpsracet Halvmarathon samt DM för Småland. Även barnklasser och motionsklasser finns.
Tävlingen går på Scandinavian Raceway. Så kom och ta chansen att springa på motorbanan där det en gång i tiden körts deltävling i Formel-1 VM!
För mer info se
Anderstorpsracet Halvmarathon samt DM för Småland. Även barnklasser och motionsklasser finns.
Tävlingen går på Scandinavian Raceway. Så kom och ta chansen att springa på motorbanan där det en gång i tiden körts deltävling i Formel-1 VM!
För mer info se
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 20:36Har anmält mig och tränar för fullt 🙂
Hur går det med er träning 😉
Har anmält mig och tränar för fullt 🙂
Hur går det med er träning 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2009, 21:14Tjabba Syrran. Tycker att du såg lite långsam ut i förrgår när vi tränade . Du får nog allt lägga på ett kål om du skall vara före mig i mål (V)
Tjabba Syrran. Tycker att du såg lite långsam ut i förrgår när vi tränade . Du får nog allt lägga på ett kål om du skall vara före mig i mål (V)
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 13:08PM ligger nu uppe på hemsidan.
PM ligger nu uppe på hemsidan.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 09:28Nu finns banskiss och översiktskarta på hemsidan.
Efteranmälningar går bra och sekretariatet är öppet från kl 16 inne på Motorbanan.
Nu finns banskiss och översiktskarta på hemsidan.
Efteranmälningar går bra och sekretariatet är öppet från kl 16 inne på Motorbanan.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 09:46Med reservation för vassa efteranmälningar verkar det räcka för mig med att slå någon av följande för att ta DM-medalj:
David Petersson-82 Wärnamo SK
Christoffer Fogel-84 Målilla-Mörlunda SKI
Per-Åke Rosvall-70 Högby IF
Vi fyra lär således göra upp om
Med reservation för vassa efteranmälningar verkar det räcka för mig med att slå någon av följande för att ta DM-medalj:
David Petersson-82 Wärnamo SK
Christoffer Fogel-84 Målilla-Mörlunda SKI
Per-Åke Rosvall-70 Högby IF
Vi fyra lär således göra upp om