Quote from Guest on 11 May 2011, 19:07Kan bara hoppas att hoppas att hovrätten tar ett annat beslut. Blir även lite mörkrädd när man läser en del av kommentarerna, är detta folk som kör bil på våra vägar?
Kan bara hoppas att hoppas att hovrätten tar ett annat beslut. Blir även lite mörkrädd när man läser en del av kommentarerna, är detta folk som kör bil på våra vägar?
Quote from Rasmus Olsson on 11 May 2011, 19:17Ja, och det är folk som har höga positioner i vårt land, har familj och är vårdnadshavare för barn.
Ja, och det är folk som har höga positioner i vårt land, har familj och är vårdnadshavare för barn.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 19:21Snälla sluta, du skrämmer mig!
Snälla sluta, du skrämmer mig!
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 19:27Det är de som ger dig jobb Christos, när de kör bil...
Det är de som ger dig jobb Christos, när de kör bil...
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 19:54Lasse
Förvisso, men tror att diverse sjukdomar ger mig tillräckligt att göra ändå.
Lasse
Förvisso, men tror att diverse sjukdomar ger mig tillräckligt att göra ändå.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 20:28Oftast mår jag lite illa av känslomässiga manipuleringar, men för rasande irrationella bilister är det kanske det ända som funkar.
"Att döda ett barn" är hursomhelst lika aktuell nu som när den skrevs:
http://www.student.nada.kth.se/%7Eniho/adeb/att_dod
Oftast mår jag lite illa av känslomässiga manipuleringar, men för rasande irrationella bilister är det kanske det ända som funkar.
"Att döda ett barn" är hursomhelst lika aktuell nu som när den skrevs: