Quote from Guest on 2 May 2005, 10:51Kolla upp det här:
Hade två nya meddelande. Svarade på första (kommer till den personens schema + popup) och klickar på raden där uppe igen ("du har ett nytt meddelande") svarar på det och när jag väljer spara kommer jag till en ganska tom inloggningssid
Kolla upp det här:
Hade två nya meddelande. Svarade på första (kommer till den personens schema + popup) och klickar på raden där uppe igen ("du har ett nytt meddelande") svarar på det och när jag väljer spara kommer jag till en ganska tom inloggningssid
Quote from paceUP! on 2 May 2005, 11:01Det var säkert otur, vissa är ju födda så...
Det var säkert otur, vissa är ju födda så...
Quote from Funbeat user on 2 May 2005, 13:05Felet ska undersökas!
Felet ska undersökas!
Quote from Magnus Ahlstrand on 22 January 2006, 12:18undrar... jag ser inte mina svar på inlägg. ska de granskas först innan de syns eller vad? är van vid att de poppar upp med en gång?
undrar... jag ser inte mina svar på inlägg. ska de granskas först innan de syns eller vad? är van vid att de poppar upp med en gång?
Quote from Magnus Ahlstrand on 22 January 2006, 12:19och nu såg jag mig! Hmm, betyder det att mina svar i de andra grupperna inte finns då?
och nu såg jag mig! Hmm, betyder det att mina svar i de andra grupperna inte finns då?
Quote from Funbeat user on 22 January 2006, 19:56De ska poppa upp direkt annars har nåt blivit fel. Säg till om det inträffar fler gånger!
De ska poppa upp direkt annars har nåt blivit fel. Säg till om det inträffar fler gånger!