Quote from Guest on 2 January 2012, 22:35Det finns just nu 4 olika målsättningar, vore kul att kunna räkna kaloriförbrukning som mål.
Är detta möjligt på något vis? Jag loggar kaloriförbrukning vid varje träningspass och har som mål att uppnå 500 kcal per pass för tillfället.
Hälsningar
Johan
Det finns just nu 4 olika målsättningar, vore kul att kunna räkna kaloriförbrukning som mål.
Är detta möjligt på något vis? Jag loggar kaloriförbrukning vid varje träningspass och har som mål att uppnå 500 kcal per pass för tillfället.
Hälsningar
Johan
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 22:45Rimligtvis borde alla data man matar in här kunna analyseras men jag börjar tvivla på att det nånsin blir nåt av löftena om förbättring av analysen. Jag matar in och matar in och matar in mängder av data i ett svart hål känns det som.
//Pessimisten 🙂
Rimligtvis borde alla data man matar in här kunna analyseras men jag börjar tvivla på att det nånsin blir nåt av löftena om förbättring av analysen. Jag matar in och matar in och matar in mängder av data i ett svart hål känns det som.
//Pessimisten 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 22:48Number crunching
Number crunching
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 22:49Hahah ja så kanske det är... är ny på sidan så vet inte riktigt vad för tids perspektiv det handlar om.. tragiskt om det är så..
Hahah ja så kanske det är... är ny på sidan så vet inte riktigt vad för tids perspektiv det handlar om.. tragiskt om det är så..
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 22:56Såg nu att Olle lovar utökad analys inom två veckor så hav förtröstan!
Yes David! Änd praud ov it. Hur tror du annars jag blivit så här jädra bra? Elitsatsningen går precis som jag planerat.
Såg nu att Olle lovar utökad analys inom två veckor så hav förtröstan!
Yes David! Änd praud ov it. Hur tror du annars jag blivit så här jädra bra? Elitsatsningen går precis som jag planerat.
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 22:58Sköter inte det svarta hålet om den biten?
Sköter inte det svarta hålet om den biten?
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 08:50Då jag enbart kommer fokusera på kaloribränning under närmsta 2 månaderna så satte jag mitt mål och angav det som km, och varje km motsvarar 1 kcal. På så vis skapade jag mitt mål och kan följa med nedräkning. Var då den smartaste och smidigaste lösningen
Då jag enbart kommer fokusera på kaloribränning under närmsta 2 månaderna så satte jag mitt mål och angav det som km, och varje km motsvarar 1 kcal. På så vis skapade jag mitt mål och kan följa med nedräkning. Var då den smartaste och smidigaste lösningen
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 10:32Nyfiken, hur tar du dina kaloridata Jewhan, genom pulsklocka eller?
Nyfiken, hur tar du dina kaloridata Jewhan, genom pulsklocka eller?