Quote from Guest on 3 January 2013, 10:41Hej!
Jag passar på att rapportera lite fel när vi ändå inleder det nya året och jag bara har tränat EN dag än så länge (då är det lätt att se hur siffrorna ser ut):
1. Jag försöker sammanställa ett diagram över min veckomängd träning enligt följande kri
Hej!
Jag passar på att rapportera lite fel när vi ändå inleder det nya året och jag bara har tränat EN dag än så länge (då är det lätt att se hur siffrorna ser ut):
1. Jag försöker sammanställa ett diagram över min veckomängd träning enligt följande kri
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 10:51Jag tror problem ligger i veckor nr. Även om du skrev 1 jan samlas data efter veckor nr.
Min 2012 vikt rapport visade v52 2011 fast jag skrev bara 2012 datum.
På minst en graph hade med planerar träning
Jag tror problem ligger i veckor nr. Även om du skrev 1 jan samlas data efter veckor nr.
Min 2012 vikt rapport visade v52 2011 fast jag skrev bara 2012 datum.
På minst en graph hade med planerar träning
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 10:57Ja, jag har förstått att veckorna ställer till det, men jag kan tycka att det är ett problem värt att lösa. Dagar blir för detaljerat och månader för odetaljerat. Veckor är en precis lagom mängd tid att få grafer över. Tycker jag alltså, men jag vågar näs
Ja, jag har förstått att veckorna ställer till det, men jag kan tycka att det är ett problem värt att lösa. Dagar blir för detaljerat och månader för odetaljerat. Veckor är en precis lagom mängd tid att få grafer över. Tycker jag alltså, men jag vågar näs
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 11:09Jag påpekade samma fel när rapporter kom ut. Hoppas de kan lösa problem
Jag påpekade samma fel när rapporter kom ut. Hoppas de kan lösa problem
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 11:17Rättelse: Gällande min punkt 1 råkade jag ha "Planerad träning icheckad. Det var där de konstiga små staplarna kom. Väljer man kategori "Veckor" i stället för "År och veckor", får man vecka 1 först. Problem solved!
Rättelse: Gällande min punkt 1 råkade jag ha "Planerad träning icheckad. Det var där de konstiga små staplarna kom. Väljer man kategori "Veckor" i stället för "År och veckor", får man vecka 1 först. Problem solved!
Quote from Funbeat user on 3 January 2013, 11:40Rättelse 2:
Gällande punkt 2: De 1,5 km som skiljde berodde på en planerad träning på 1,5 km som fanns i kalendern. Det saknades alltså ett filter som bara listar från genomförd träning.
Gällande punkt 3: Stapeln visar visst 11,5 km men den första etta
Rättelse 2:
Gällande punkt 2: De 1,5 km som skiljde berodde på en planerad träning på 1,5 km som fanns i kalendern. Det saknades alltså ett filter som bara listar från genomförd träning.
Gällande punkt 3: Stapeln visar visst 11,5 km men den första etta
Quote from Funbeat user on 4 January 2013, 15:23I diagram som summerar per vecka visas just nu längst till höger träningen som har genomförts vecka ett, men bara före nyår. Den träning som har gjorts efter nyår, fortfarande vecka ett syns inte alls. Diagrammet inser alltså inte att det är samma vecka h
I diagram som summerar per vecka visas just nu längst till höger träningen som har genomförts vecka ett, men bara före nyår. Den träning som har gjorts efter nyår, fortfarande vecka ett syns inte alls. Diagrammet inser alltså inte att det är samma vecka h