Quote from Guest on 22 March 2010, 17:26Själv finner jag då och då ett nöje i att titta på bilder från startsidan och på så sätt följa livet för andra som tränar eller inte. Idag upptäckte jag något som irriterar något. Om jag redigerar ett tidigare träningstillfälle eller blogg med foto så ham
Själv finner jag då och då ett nöje i att titta på bilder från startsidan och på så sätt följa livet för andra som tränar eller inte. Idag upptäckte jag något som irriterar något. Om jag redigerar ett tidigare träningstillfälle eller blogg med foto så ham
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 17:36Jag tycker att det räcker med ett foto visas i bildströmmen om bloggen/passet innehåller fler.
eller så borde senaste dygnets bilder visas.
Jag tycker att det räcker med ett foto visas i bildströmmen om bloggen/passet innehåller fler.
eller så borde senaste dygnets bilder visas.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 18:17Det var en god idé!
Det var en god idé!
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:16Ett foto räcker ja. Sen vet jag inte om jag alltid tycker det är så intressant med bilder på träningsutrustning - de hamnar ju där oxå.
Ett foto räcker ja. Sen vet jag inte om jag alltid tycker det är så intressant med bilder på träningsutrustning - de hamnar ju där oxå.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:27Inte alls intressant, men kan vi se alla dagens foto samt bara första i en grupp bilder så gör det ju inte så mycket!
Inte alls intressant, men kan vi se alla dagens foto samt bara första i en grupp bilder så gör det ju inte så mycket!
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:29Nä, sant. Bra förslag förresten.
Nä, sant. Bra förslag förresten.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:35Ett foto av den egna utrustningen är ok men när det är ett nedladdat reklamfoto från tillverkaren.
Ett foto av den egna utrustningen är ok men när det är ett nedladdat reklamfoto från tillverkaren.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 20:10Eftersom bilden på träningsutrustningen är till för den som tränar i den, så är det egalt för mig om bilden är på det ena eller det andra viset. Helst kunde man ju välja om bilden skulle publiceras eller ej, kanske som AM var inne på?!
Eftersom bilden på träningsutrustningen är till för den som tränar i den, så är det egalt för mig om bilden är på det ena eller det andra viset. Helst kunde man ju välja om bilden skulle publiceras eller ej, kanske som AM var inne på?!