Quote from Guest on 17 June 2008, 13:45vet nån varför jag inte kan lägga till en tredje påminnelse inför tävlingen?? Eller jag kanske gör fel när jag ska lägga till den eller går det bara att lägga till 2st i taget?? (H)
vet nån varför jag inte kan lägga till en tredje påminnelse inför tävlingen?? Eller jag kanske gör fel när jag ska lägga till den eller går det bara att lägga till 2st i taget?? (H)
Quote from Camilla Höög on 17 June 2008, 13:55Påminnelse? Vilken funktion menar du?
Påminnelse? Vilken funktion menar du?
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 14:06Menar du Nedräkningen och i så fall menar du den på Min Startsida eller den på Min Träning?
Jag har tre aktiviteter för nedräkning på Min Startsida just nu och testade lägga till en fjärde och det funkade fint.
Menar du Nedräkningen och i så fall menar du den på Min Startsida eller den på Min Träning?
Jag har tre aktiviteter för nedräkning på Min Startsida just nu och testade lägga till en fjärde och det funkade fint.
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 14:53Jag vill lägga till en tredje tävlng jag ska köra och vet ej hur man gör??
Jag vill lägga till en tredje tävlng jag ska köra och vet ej hur man gör??
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 14:56Var vill du lägga till den? Du får beskriva lite mer om vilken flik du är på och vilka knappar du trycker på när det inte funkar annars förstår vi ingenting och kan inte hjälpa 🙁
Var vill du lägga till den? Du får beskriva lite mer om vilken flik du är på och vilka knappar du trycker på när det inte funkar annars förstår vi ingenting och kan inte hjälpa 🙁
Quote from Camilla Höög on 17 June 2008, 15:49Det går att lägga till hur många nedräkningar som helst på sidan "Min träning".
1. Tryck "Välj vad som ska visas i den här kolumnen!"
2. välj sedan "Nedräkning till tävling" så läggs det till en ny box
3. Välj tävling i den och det är klart.
Vilket steg
Det går att lägga till hur många nedräkningar som helst på sidan "Min träning".
1. Tryck "Välj vad som ska visas i den här kolumnen!"
2. välj sedan "Nedräkning till tävling" så läggs det till en ny box
3. Välj tävling i den och det är klart.
Vilket steg
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 21:17Tack allihopa som har hjälpt mig med att lägga in nedräkningen.. Jag tryckte sen på den tredje nedräkningen som var tom då kom det fram hur många dgr det var kvar till tävlingen sen gick jag in och ändrade så det stod tävlingens namn med så nu är det klar
Tack allihopa som har hjälpt mig med att lägga in nedräkningen.. Jag tryckte sen på den tredje nedräkningen som var tom då kom det fram hur många dgr det var kvar till tävlingen sen gick jag in och ändrade så det stod tävlingens namn med så nu är det klar