Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Har inte fått (ange datum...) att fungera i Visa i diagram. Istället får mat ut "Det finns ingen träning att visa". (Och jag förstår piken ;), skulle inte skada med mer i mitt fall)
Testat Firefox på win och Safari på MacOS.

Funkar bra för mig. Kör windows 7 och chrome.

Vilka datum sätter du?

Jag kan sätta vilka datum som helst. Även innan jag blev medlem och i framtiden men där finns ingen träning registrerad. 🙂

Alla varianter jag testat. Det har aldrig funkat för mig, åtminstone inte det senaste året.

Vilka datum sätter du?
Gör du några andra inställningar?
Får du några javascriptfel?

När jag testar i ditt diagram så klickar jag bara på "Ange datum..." och sedan hämta utan att ändra på något annat. Då dyker det upp 2 staplar; en på 40 och en på 33.

Nä va kasst. Så här blir det för mig när jag försöker visa min löpning veckovis med datumintervall satt till 2010-02-01 - 2010-09-22. Det spelar inte nån roll om jag ändrar datum eller om jag tar bort glidande medelvärdesbocken. Allt jag får se är att det

Det funkar bra när jag tittar.

BILD:http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_36/31500000-31509999/640x480/31502818.jpg?0

Det du ser är endast vecka 32.
Det kanske blev något javascriptfel när du ändrade inställningarna. Kolla på det.

Vad händer om du går till diagrammet och direkt väljer att visa veckor och löpning utan att pilla på datuminställningarna?

Om jag inte går in och pillar utan visar senaste 90 dagarna eller nåt ser det fint ut. Ungefär som ovan.

12