Quote from Guest on 3 June 2011, 10:44Jag tror en del ha problem med att när de angett att en tävling äger rum i Sverige, reagerar menyerna långsamt med visa listan med län/storstäder.
Just nu verkar det komma upp ovanligt många lopp där det bara står "Sverige" trots att tävlingarna äger rum
Jag tror en del ha problem med att när de angett att en tävling äger rum i Sverige, reagerar menyerna långsamt med visa listan med län/storstäder.
Just nu verkar det komma upp ovanligt många lopp där det bara står "Sverige" trots att tävlingarna äger rum
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 10:54(t+)
En annan sak som ofta saknas är länk till tävlingen. Det har blivit allt mer vanligt det senaste halvåret, verkar vara många Funbeatovana personer som missar detta. Jag skulle vilja ha en egen ruta där man fyller i länken, så att det blir uppenbart
(t+)
En annan sak som ofta saknas är länk till tävlingen. Det har blivit allt mer vanligt det senaste halvåret, verkar vara många Funbeatovana personer som missar detta. Jag skulle vilja ha en egen ruta där man fyller i länken, så att det blir uppenbart
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 11:14Bra idé (t+).
Bra idé (t+).
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 12:15+1 på båda idéerna.
+1 på båda idéerna.
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 13:17Räcker det inte med Sankt Hansloppet, Universum?
Räcker det inte med Sankt Hansloppet, Universum?
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 13:24Cyberspace-lopp?
Cyberspace-lopp?
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 13:54Borttaget.
Edit vill inte att jag tramsar i den här tråden.
Borttaget.
Edit vill inte att jag tramsar i den här tråden.
Quote from Funbeat user on 3 June 2011, 18:02Nej nu håller vi oss tills Olle fixat det!
Nej nu håller vi oss tills Olle fixat det!