Quote from Guest on 1 July 2014, 14:26Ironman skriver på sin hemsida att de som kommer till Kalmar rent fysiskt får första chansen att anmäla sig. Se deras webb nedan.
Vad har ni för tankar kring det?
Jag tycker att det låter helt okej (Ironman får göra som de vill) men det blir svårt för os
Ironman skriver på sin hemsida att de som kommer till Kalmar rent fysiskt får första chansen att anmäla sig. Se deras webb nedan.
Vad har ni för tankar kring det?
Jag tycker att det låter helt okej (Ironman får göra som de vill) men det blir svårt för os
Quote from Lisa Bringhed on 1 July 2014, 14:36Oj, tidigare var det bara deltagare i innevarande års tävling som fick anmäla sig på plats.
Oj, tidigare var det bara deltagare i innevarande års tävling som fick anmäla sig på plats.
Quote from Funbeat user on 1 July 2014, 14:40Är man inte på plats borde man sitter framför en dator på söndag. Stort risk den är full inom 12 timmar
Är man inte på plats borde man sitter framför en dator på söndag. Stort risk den är full inom 12 timmar
Quote from Funbeat user on 11 July 2014, 10:53Hej!!
Jag hyr ut min lgh en fin 2.a till deltagare i ironman.Sovpl till 3 personer.Maila vid intresse. Annika.Anichebe@hotmail.com
Hej!!
Jag hyr ut min lgh en fin 2.a till deltagare i ironman.Sovpl till 3 personer.Maila vid intresse. Annika.Anichebe@hotmail.com
Quote from Ulrika Ekelund on 28 July 2014, 11:19Jag tycker att det är synd att man inte väntar ett par veckor innan man släpper platserna. Som det är nu blir det inte många utländska triathleter. Låt de tävlande hinna hem och skriva i tidningar, bloggar och forum så att vi lockar fler internationella d
Jag tycker att det är synd att man inte väntar ett par veckor innan man släpper platserna. Som det är nu blir det inte många utländska triathleter. Låt de tävlande hinna hem och skriva i tidningar, bloggar och forum så att vi lockar fler internationella d
Quote from Funbeat user on 30 July 2014, 20:59Jag har full förståelse för att Ironman vill fylla upp nästa års tävling så snabbt som möjligt och det är klokt (för dem) att göra det så snabbt som möjligt.
Jag har full förståelse för att Ironman vill fylla upp nästa års tävling så snabbt som möjligt och det är klokt (för dem) att göra det så snabbt som möjligt.
Quote from Ulrika Ekelund on 31 July 2014, 13:25Förvisso, men eftersom Kalmar har lyckats få så god renommé inom Ironman-kretsar ser jag ingen risk i att vänta två-tre veckor innan man släpper platserna. Man kommer att sälja slut ändå.
Förvisso, men eftersom Kalmar har lyckats få så god renommé inom Ironman-kretsar ser jag ingen risk i att vänta två-tre veckor innan man släpper platserna. Man kommer att sälja slut ändå.