Quote from Guest on 25 March 2009, 09:25Fungerar det här med att anmäla sig till lopp via idrottenonline? Någon som har erfarenhet?
Var får man lösen osv?
Exempel:
http://www.svenskidrott.se/Entry.asp?wci=wiPublicEntry&wce=cemoreinfo&orgelementid=34278&compid=21947
Fungerar det här med att anmäla sig till lopp via idrottenonline? Någon som har erfarenhet?
Var får man lösen osv?
Quote from ellen olsson on 25 March 2009, 09:35Det har funkat fint i flera år för orienterings- och skidtävlingar. Lösenord får du av den som är ansvarig i din klubb. Samma person bör rimligen kunna hjälpa dig med andra frågor som rör anmälningsförfarandet. Betalning och godkännande löser man på olika
Det har funkat fint i flera år för orienterings- och skidtävlingar. Lösenord får du av den som är ansvarig i din klubb. Samma person bör rimligen kunna hjälpa dig med andra frågor som rör anmälningsförfarandet. Betalning och godkännande löser man på olika
Quote from Emma Sjöberg on 25 March 2009, 09:59Hmm.. jag väntar fortfarande på att Idrottenonline ska ge oss möjlighet att använda idrottenonline.. så jag börjar väl med att.. avvakta!
men frågan är om cykelsverige använder sig av detta.
Hmm.. jag väntar fortfarande på att Idrottenonline ska ge oss möjlighet att använda idrottenonline.. så jag börjar väl med att.. avvakta!
men frågan är om cykelsverige använder sig av detta.
Quote from ellen olsson on 25 March 2009, 12:41Klubben Online heter det väl ändå?
För cykeltävlingar har vi en ytterst gammalmodig lösning - skriva upp sig i en pärm i god tid innan tävlingen - i MCK men den funkar. 🙂
Klubben Online heter det väl ändå?
För cykeltävlingar har vi en ytterst gammalmodig lösning - skriva upp sig i en pärm i god tid innan tävlingen - i MCK men den funkar. 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 25 March 2009, 20:55Njaee... klubben online är ute.. stängs ner nu i mars och man kör på Idrotten online istället..
kolla här http://iof1.idrottonline.se/default.aspx?id=199
Njaee... klubben online är ute.. stängs ner nu i mars och man kör på Idrotten online istället..