Quote from Guest on 28 August 2011, 21:34Är det möjligt att ta en träningskompis runda från funbeat och exportea den till 310XT för att kunna träna samma runda vid ett annat tillfälle. I så fall, hur tusan gör man?
Är det möjligt att ta en träningskompis runda från funbeat och exportea den till 310XT för att kunna träna samma runda vid ett annat tillfälle. I så fall, hur tusan gör man?
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 21:44Varför inte så köra kompisens runda tillsammans eller titta på karta. Tycker inte karta i 310 blir bra men så har jag ju inte testat heller
Varför inte så köra kompisens runda tillsammans eller titta på karta. Tycker inte karta i 310 blir bra men så har jag ju inte testat heller
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 22:26Tack för svaret på en fråga jag inte ställt. Hade jag inte behövt funktionen skulle jag inte ha frågat.
Tack för svaret på en fråga jag inte ställt. Hade jag inte behövt funktionen skulle jag inte ha frågat.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 06:42Jag har haft samma fundering och tror att du måste ha filen från hans pass. Förhoppningsvis har han också en Garmin. Du tar då filen och importerar denna till din Training center och kan då köra "banan" från det passet.
JAg har inte testat själv men det
Jag har haft samma fundering och tror att du måste ha filen från hans pass. Förhoppningsvis har han också en Garmin. Du tar då filen och importerar denna till din Training center och kan då köra "banan" från det passet.
JAg har inte testat själv men det
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 17:36Nu har jag det inte framför mig, men har han också passet på garmin connect kan du spara ner det därifrån och ladda in i klockan. Har du bara google-kartan borde det gå att ta in det via t.ex gpsies.com och sedan ladda ner det som spår i tcx-format och se
Nu har jag det inte framför mig, men har han också passet på garmin connect kan du spara ner det därifrån och ladda in i klockan. Har du bara google-kartan borde det gå att ta in det via t.ex gpsies.com och sedan ladda ner det som spår i tcx-format och se
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 18:26"Har du bara google-kartan borde det gå att ta in det via t.ex gpsies.com och sedan ladda ner det som spår i tcx-format och sedan ladda in det i klockan."
Bättre att ladda det till klockan direkt från GPSies. Det skulle vara min rekommendation att använd
"Har du bara google-kartan borde det gå att ta in det via t.ex gpsies.com och sedan ladda ner det som spår i tcx-format och sedan ladda in det i klockan."
Bättre att ladda det till klockan direkt från GPSies. Det skulle vara min rekommendation att använd
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 19:41Det är iofs samma sak, bara att man använder pluginen i browsern för överföringen. Själv har jag gått över GTC för att man i GTC kan lägga till information till spåret som kan vara bra att ha om man inte hittar.
Det är iofs samma sak, bara att man använder pluginen i browsern för överföringen. Själv har jag gått över GTC för att man i GTC kan lägga till information till spåret som kan vara bra att ha om man inte hittar.
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 20:18Tack för alla svar. Det verkar som att jag får sätta mig och pilla lite i höstmörkret så att jag lär mig att använda klockans potential.
Tack för alla svar. Det verkar som att jag får sätta mig och pilla lite i höstmörkret så att jag lär mig att använda klockans potential.