Quote from Guest on 30 October 2013, 18:47Hej.
Har skummar igenom de flesta trådar men inte hittat någon hjälp så nu skapar jag en ny.
Jag hade tidigare en FR405cx men har nu köpt en ny, en 910XT.
Jag har ett konto på Garmin connect som jag skapade när jag fick min fösta klocka och nu vill jag an
Hej.
Har skummar igenom de flesta trådar men inte hittat någon hjälp så nu skapar jag en ny.
Jag hade tidigare en FR405cx men har nu köpt en ny, en 910XT.
Jag har ett konto på Garmin connect som jag skapade när jag fick min fösta klocka och nu vill jag an
Quote from Camilla Höög on 30 October 2013, 18:57Vad är det som inte fungerar? Hur långt har du kommit?
Vad är det som inte fungerar? Hur långt har du kommit?
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 21:16Jag har installerat ANT agent och ska ansluta klocka som det tar stopp. Som att den inte hittar den nya enheten
Jag har installerat ANT agent och ska ansluta klocka som det tar stopp. Som att den inte hittar den nya enheten
Quote from Camilla Höög on 30 October 2013, 21:41Har du aktiverat att ANT-agenten ska para ihop med nya enheter?
Är den aktiv och söker efter enheter?
Har du aktiverat att ANT-agenten ska para ihop med nya enheter?
Är den aktiv och söker efter enheter?
Quote from Funbeat user on 30 October 2013, 22:01Nu har jag lyckats lösa problemet. Högerklickade på ikonen nere i aktivitetsfältet och där var avaktiverad markerad under rubriken "Para ihop med ny enhet". När jag ändrade till aktiverad gick allt så lätt som jag hade trott att det skulle gå.
Tack iaf s
Nu har jag lyckats lösa problemet. Högerklickade på ikonen nere i aktivitetsfältet och där var avaktiverad markerad under rubriken "Para ihop med ny enhet". När jag ändrade till aktiverad gick allt så lätt som jag hade trott att det skulle gå.
Tack iaf s
Quote from Funbeat user on 11 November 2013, 14:38kan man ha 2 klockor till samma konto??
kan man ha 2 klockor till samma konto??
Quote from Elias Engqvist on 11 November 2013, 15:01Ja
Ja