Quote from Guest on 11 August 2006, 13:50Sedan uppdateringen av Funbeat räknas antal nya inlägg i grupper fel.
Idag t ex när jag gick in stod det att jag hade 32 nya inlägg (tror jag), men det var 5 (tror jag).
Går det att ändra så den räknar rätt?Tidigare följde informationen om hur många olä
Sedan uppdateringen av Funbeat räknas antal nya inlägg i grupper fel.
Idag t ex när jag gick in stod det att jag hade 32 nya inlägg (tror jag), men det var 5 (tror jag).
Går det att ändra så den räknar rätt?
Tidigare följde informationen om hur många olä
Quote from Funbeat user on 11 August 2006, 14:00Kort fråga: Kan det vara så att du räknade antalet diskussioner med olästa inlägg i (5 st) och att siffran som ju visas är antalet inlägg (32 st)?
Angående visningen på alla sidor så kommer en något annorlunda lösning på saken snart. Håll ut! 🙂
Kort fråga: Kan det vara så att du räknade antalet diskussioner med olästa inlägg i (5 st) och att siffran som ju visas är antalet inlägg (32 st)?
Angående visningen på alla sidor så kommer en något annorlunda lösning på saken snart. Håll ut! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 August 2006, 16:33Nja, det står i det gula fältet att jag har 32 olästa meddelanden (jag räknar inte själv). När jag klickar på den länken kommer jag till ett antal nya meddelanden, men det är aldrig så många som över 30 st. Tidigare idag var det först kanske 3 st och sen
Nja, det står i det gula fältet att jag har 32 olästa meddelanden (jag räknar inte själv). När jag klickar på den länken kommer jag till ett antal nya meddelanden, men det är aldrig så många som över 30 st. Tidigare idag var det först kanske 3 st och sen
Quote from Funbeat user on 11 August 2006, 16:35hmmm, nu verkar det fungera igen, fick plötsligt upp att jag bara hade 6 st, och det stämde...
hmmm, nu verkar det fungera igen, fick plötsligt upp att jag bara hade 6 st, och det stämde...
Quote from Funbeat user on 14 August 2006, 08:56Om du klickar dig tillbaka så uppdateras inte antalet olästa inlägg. Var det 32 från början och du har läst nästan alla innan du klickar dig tillbaks så står det fortfarande 32 på förstasidan.
Enklare att klicka vidare från varje sida istället för att gå
Om du klickar dig tillbaka så uppdateras inte antalet olästa inlägg. Var det 32 från början och du har läst nästan alla innan du klickar dig tillbaks så står det fortfarande 32 på förstasidan.
Enklare att klicka vidare från varje sida istället för att gå