Quote from Guest on 1 August 2007, 23:19Jag undrar om jag hittat en liten grej eller?
Säg att jag har 8 olästa inlägg. Jag läser i gruppen i löpning. Så ser jag en "intressant" person och går in på dennes sida. Då visas 0 olästa längst uppe i det blå fältet. Trots att jag nyss hade 8 olästa. O
Jag undrar om jag hittat en liten grej eller?
Säg att jag har 8 olästa inlägg. Jag läser i gruppen i löpning. Så ser jag en "intressant" person och går in på dennes sida. Då visas 0 olästa längst uppe i det blå fältet. Trots att jag nyss hade 8 olästa. O
Quote from mårten jansson on 1 August 2007, 23:29Jag upplever det hela tiden - med ignoerar det. Trycker man på den lilla pilen som tar till nästa olästa så fungerar det som vanligt.
Jag upplever det hela tiden - med ignoerar det. Trycker man på den lilla pilen som tar till nästa olästa så fungerar det som vanligt.
Quote from Christer Heinbäck on 1 August 2007, 23:32"Den lilla pilen" hittade jag nu! Visste inte att den fanns. Tack! (t+) 😀
"Den lilla pilen" hittade jag nu! Visste inte att den fanns. Tack! (t+) 😀
Quote from Funbeat user on 2 August 2007, 07:47Det har hänt mig några gånger men idag är det inte så :-).
Det har hänt mig några gånger men idag är det inte så :-).
Quote from Camilla Maunu on 2 August 2007, 12:16Jag får också det problemet med jämna mellanrum. Dessutom får jag ibland att mina olästa inlägg blir lästa så fort jag klickat på tråden. (Alltså utan att jag scrollat ner till de olästa inläggen) Det senare upplever jag bara i Firefox så jag har alltid t
Jag får också det problemet med jämna mellanrum. Dessutom får jag ibland att mina olästa inlägg blir lästa så fort jag klickat på tråden. (Alltså utan att jag scrollat ner till de olästa inläggen) Det senare upplever jag bara i Firefox så jag har alltid t
Quote from Funbeat user on 2 August 2007, 12:18Det där råkar jag ut för både med inlägg och PM. Inte så fasligt irriterande om man vet hur många av varje man har, men de gånger jag inte har koll har det stört mig.
Det där råkar jag ut för både med inlägg och PM. Inte så fasligt irriterande om man vet hur många av varje man har, men de gånger jag inte har koll har det stört mig.
Quote from Camilla Höög on 2 August 2007, 14:01Så fort sidan/tråden med det olästa inlägget har visats så räknas inlägget som läst, dvs. det kvittar hur du scrollar eller klickar på sidan, det försvinner ändå.
Så fort sidan/tråden med det olästa inlägget har visats så räknas inlägget som läst, dvs. det kvittar hur du scrollar eller klickar på sidan, det försvinner ändå.
Quote from Funbeat user on 2 August 2007, 14:05Jag behöver inte öppna trådarna 🙂
Låt säga att jag klickat på Min Startsida och då upptäcker jag att jag har 9 olästa inlägg och 1 nytt PM, fast innan jag kollar dem klickar jag på Min träning för att kolla en annan sak. Då kan det ibland stå 0 diskuss
Jag behöver inte öppna trådarna 🙂
Låt säga att jag klickat på Min Startsida och då upptäcker jag att jag har 9 olästa inlägg och 1 nytt PM, fast innan jag kollar dem klickar jag på Min träning för att kolla en annan sak. Då kan det ibland stå 0 diskuss
Quote from Bjarne Lewin on 2 August 2007, 19:36Sak samma om jag är inne på mina mål! då står det alltid 0 diskussionsinlägg och 0 privata!
Sak samma om jag är inne på mina mål! då står det alltid 0 diskussionsinlägg och 0 privata!
Quote from Camilla Maunu on 3 August 2007, 11:21Anders,
Vad jag menar är att länktexten "hoppa till första olästa inlägg" ibland är borta så fort jag kommer in på tråden. Det är lite halvirriterande om man inte har koll på hur många olästa inlägg i tråden det är...
Anders,
Vad jag menar är att länktexten "hoppa till första olästa inlägg" ibland är borta så fort jag kommer in på tråden. Det är lite halvirriterande om man inte har koll på hur många olästa inlägg i tråden det är...