Quote from Guest on 13 June 2010, 21:14Som rubriken säger så uppdateras inte antal olästa diskussioner för mig vid vissa tillfällen. Om jag har en oläst från början, läser den och sedan klickar på t.ex. Min träning så står det fortfarande 1 och inte 0 som det borde... Jag måste klicka på "1 di
Som rubriken säger så uppdateras inte antal olästa diskussioner för mig vid vissa tillfällen. Om jag har en oläst från början, läser den och sedan klickar på t.ex. Min träning så står det fortfarande 1 och inte 0 som det borde... Jag måste klicka på "1 di
Quote from Elias Engqvist on 13 June 2010, 21:24Kan det inte vara så att det kommit till ett inlägg då?
Kan det inte vara så att det kommit till ett inlägg då?
Quote from Pernilla Liljegren on 13 June 2010, 21:28Jag haft samma fenomen rätt länge och när man klickar på den där ettan så blir den alltid en nolla, dock inte om man klickar till startsidan.
Jag haft samma fenomen rätt länge och när man klickar på den där ettan så blir den alltid en nolla, dock inte om man klickar till startsidan.
Quote from Galderma Fritidsförening on 13 June 2010, 21:32Christer - Nej, när man klickar på ettan så blir den en nolla och så visas bara den tomma diskussionslistan...
Christer - Nej, när man klickar på ettan så blir den en nolla och så visas bara den tomma diskussionslistan...
Quote from Galderma Fritidsförening on 13 June 2010, 21:32dubbellt inlägg :S
dubbellt inlägg :S
Quote from Funbeat user on 13 June 2010, 22:32Om man (jag bara?) markerar flera diskussioner som ointressanta så uppdateras inte siffran över olästa, men diskussionerna försvinner. Trycker jag på siffran uppdateras den.
Om man (jag bara?) markerar flera diskussioner som ointressanta så uppdateras inte siffran över olästa, men diskussionerna försvinner. Trycker jag på siffran uppdateras den.
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2010, 00:41Samma här Tord.
Samma här Tord.
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2010, 00:48Nu har jag bett Olle kika in på denna tråd och se om detta går att fixa.
Kan som sagt inte minnas att det varit såhär förut så det är nog bara något mindre fel i koden någonstans. 🙂
Nu har jag bett Olle kika in på denna tråd och se om detta går att fixa.
Kan som sagt inte minnas att det varit såhär förut så det är nog bara något mindre fel i koden någonstans. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 08:59Det är helt i sin ordning att siffran inte uppdateras när man går till exempelvis Min startsida. Anledningen är att siffran "cachas", dvs mellanlagras, för att beräkningen inte ska behöva ske för varje sidvisning. Det är alltså en fråga om att göra FunBea
Det är helt i sin ordning att siffran inte uppdateras när man går till exempelvis Min startsida. Anledningen är att siffran "cachas", dvs mellanlagras, för att beräkningen inte ska behöva ske för varje sidvisning. Det är alltså en fråga om att göra FunBea
Quote from Funbeat user on 14 June 2010, 09:12På tal om cachning och att göra sajten snabbare så är en optimering av bilderna (avatarerna) i forumet en grej. Om de inte var de fullstora bilderna utan de som används i nyhetsströmmen (eller en egen storlek), det skulle nog göra bildnedladdningarna ca 1
På tal om cachning och att göra sajten snabbare så är en optimering av bilderna (avatarerna) i forumet en grej. Om de inte var de fullstora bilderna utan de som används i nyhetsströmmen (eller en egen storlek), det skulle nog göra bildnedladdningarna ca 1