Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAnteckningsbok
You need to log in to create posts and topics.

12

Skulle jag vilja ha. Att kunna klottra ner lite tankar utan att det är kopplat till ett specifikt träningspass. Kanske kunde man välja om man vill ha den privat eller offentlig på sin sida. Eventuellt skulle även en gästboksfunktion i samband med denna an

Håller med. Som en egen liten blogg. 🙂

Håller också med!! Tror till och med att jag har bett om den fuktionen tidigare.. 🙂

Kan ju ha en daglig anteckning som inte syns direkt i kalendern, utan man får välja att trycka på det om man är intresserad av att läsa det. Kan bli lite tjockt att skriva blogg i de vanliga anteckningarna annars 😉
Har också önskat denna funktion. Skulle

Jag är helt ny medlem här o det var det första jag tänkte på,, saknas nånstans att bara skriva av sig, typ 🙂

Du just gjorde det fröken 😉

eller vill du ha en hemlig anteckningsbok?

Jag vill då ha en dagbok som man kan välja ska vara offentlig, för toplistan eller privat

En privat "blogg" går att lösa genom att skapa en sluten grupp och skriva allt där i en egen tråd.
Då kan du även lägga upp dina rundor utan att någon kan spåra exakt var du bor.
Publika kommentarer går att skriva i kalendern, men det blir som sagt inte s

Men då kommer vi tillbaka till problemet med att funbeat svämmas över av stängda grupper med 1 medlem, vilket diskuterats i en annan tråd.

Personligen tycker jag att grupper ska vara till för diskussioner av olika slag, visst grupperna man vara privata med bara ett fåtal personer, men 100 grupper med en person i varje känns bara lite overkill.

12