Quote from Guest on 26 September 2011, 22:55Under "äLgg till träningspass" har jag tidigare bara klickat på den runda jag nyss sprungit (och som är inritad sedan gammalt) men nu hittar jag bara att jag ska fylla i "sträcka". Är det så dumt så att jag måste gå till mina rundor och se hur lång rundan
Under "äLgg till träningspass" har jag tidigare bara klickat på den runda jag nyss sprungit (och som är inritad sedan gammalt) men nu hittar jag bara att jag ska fylla i "sträcka". Är det så dumt så att jag måste gå till mina rundor och se hur lång rundan
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 23:05Kan tyvärr inte hjälpa till. Har också det problemet. Nån som kommit på hur man gör?
Kan tyvärr inte hjälpa till. Har också det problemet. Nån som kommit på hur man gör?
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 23:12Kanske en bugg? Det finns några stycken! 😀
Kanske en bugg? Det finns några stycken! 😀
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 07:36Samma för mig. Högst irriterande.
Samma för mig. Högst irriterande.
Quote from Tini Kjellin on 3 October 2011, 18:26Nu har jag registrerat mitt första pass sedan Funbeat gjordes om och jag drabbades också av detta. Skulle vara skönt om det fixades men det finns en work-around så andra saker må vara mer prioriterat. Å andra sidan kanske det är en enkel bug som kan ge en
Nu har jag registrerat mitt första pass sedan Funbeat gjordes om och jag drabbades också av detta. Skulle vara skönt om det fixades men det finns en work-around så andra saker må vara mer prioriterat. Å andra sidan kanske det är en enkel bug som kan ge en