Quote from Guest on 27 December 2009, 14:37Hej!
Har precis fått min 305 och har en rookiefråga:
Jag har kört den en gång med löpning, det fungerade galant, jag undrar om jag kan använda den när jag kör styrketräning. Frågan är alltså hur jag går till väga för att välja rätt alternativ i menyerna
Hej!
Har precis fått min 305 och har en rookiefråga:
Jag har kört den en gång med löpning, det fungerade galant, jag undrar om jag kan använda den när jag kör styrketräning. Frågan är alltså hur jag går till väga för att välja rätt alternativ i menyerna
Quote from Camilla Höög on 27 December 2009, 14:47Du behöver egentligen inte ändra nåt. Personligen skulle jag ändra till aktiviteten "Other" genom att hålla in Mode-knappen några sekunder och ändra med pilknapparna.
De värden du får i klockan utan GPS är begränsade till tids- och pulsvärden. Kalorier be
Du behöver egentligen inte ändra nåt. Personligen skulle jag ändra till aktiviteten "Other" genom att hålla in Mode-knappen några sekunder och ändra med pilknapparna.
De värden du får i klockan utan GPS är begränsade till tids- och pulsvärden. Kalorier be
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 16:18här kommer kanske en märklig fråga då jag kanske missförstod ovan påstående. - Om man använder klockan till tex ett spinningpass på F&S så kommer den inte visa hur mkt kalorier man gjort av med eftersom enligt gps inte flyttat sig en meter?
/Björnen
här kommer kanske en märklig fråga då jag kanske missförstod ovan påstående. - Om man använder klockan till tex ett spinningpass på F&S så kommer den inte visa hur mkt kalorier man gjort av med eftersom enligt gps inte flyttat sig en meter?
/Björnen
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 16:45korrekt uppfattat Björnen 🙂
korrekt uppfattat Björnen 🙂
Quote from Camilla Höög on 28 December 2009, 21:31Japp, konstigt men sant 🙂
Japp, konstigt men sant 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:04Men bristen på kalorier vid spinnign vägs upp av den hejdlösa överdriften vid "riktig cykling"! (det känns som den visar för mycket iaf)
Men bristen på kalorier vid spinnign vägs upp av den hejdlösa överdriften vid "riktig cykling"! (det känns som den visar för mycket iaf)
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 22:55men vad tråkigt! Är det då samma vid all inomhusträning- att man inte kan mäta kalorier?
men vad tråkigt! Är det då samma vid all inomhusträning- att man inte kan mäta kalorier?
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 10:18jo, de äldre versionerna baserar sin energiförbrukning på tempo, inte puls som ex 405cx gör.
jo, de äldre versionerna baserar sin energiförbrukning på tempo, inte puls som ex 405cx gör.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 19:57aja 🙂 inte det viktigaste!
aja 🙂 inte det viktigaste!
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 20:32Nej, det finns ju så många andra roliga funktioner!
Nej, det finns ju så många andra roliga funktioner!