Quote from Guest on 1 March 2012, 09:17Finns det några planer på att utveckla en app till oss som har en Windows telefon också? Finns ju en inofficiell som funkar mycket bra, men den har ingen GPS spårning vilket jag hoppas att apparna till Android och iOS har?
Finns det några planer på att utveckla en app till oss som har en Windows telefon också? Finns ju en inofficiell som funkar mycket bra, men den har ingen GPS spårning vilket jag hoppas att apparna till Android och iOS har?
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 09:27Det vore guld, jag älskar min Windows Phone och en officiell app vore trevligt!
Det vore guld, jag älskar min Windows Phone och en officiell app vore trevligt!
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 11:10Det gäller att ligga i förkant.
Gartner, IDC: Windows Phone To Steal Second Place From iOS By 2015 http://techcrunch.com/2011/09/02/gartner-idc-windows-phone-to-steal-second-place-from-ios-by-2015/
När det är länkat till, så har marknadsanalysföretagen
Det gäller att ligga i förkant.
Gartner, IDC: Windows Phone To Steal Second Place From iOS By 2015 http://techcrunch.com/2011/09/02/gartner-idc-windows-phone-to-steal-second-place-from-ios-by-2015/
När det är länkat till, så har marknadsanalysföretagen
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 12:08Jag gillar Windows Phone och tror att detta OS kommer öka, precis som dom säger i artikeln. Så varför inte ta fram en app också. 🙂
Jag gillar Windows Phone och tror att detta OS kommer öka, precis som dom säger i artikeln. Så varför inte ta fram en app också. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 05:16Finns det något svar på den här frågan snart? Jag har nyss köpt en windows-telefon och har alla intresanta funktioner på MapMyRun eller MapMyFitness, men sidan är bökig och jag vill helst ha den på svenska<<<<<<<<<<<<<+
Finns det något svar på den här frågan snart? Jag har nyss köpt en windows-telefon och har alla intresanta funktioner på MapMyRun eller MapMyFitness, men sidan är bökig och jag vill helst ha den på svenska<<<<<<<<<<<<<+
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 10:25Det mesta fungerar ju ändå, visst blir sidan yttepytteliten men man kan ju zooma. Dropdownmenyn blir rätt ohanterlig men det går, jag har lagt in träning via min Nokia Lumia 920 så om de bara gör en mobivänligare sida med lite mer praktiska menyer skulle
Det mesta fungerar ju ändå, visst blir sidan yttepytteliten men man kan ju zooma. Dropdownmenyn blir rätt ohanterlig men det går, jag har lagt in träning via min Nokia Lumia 920 så om de bara gör en mobivänligare sida med lite mer praktiska menyer skulle