Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAppen och gps-en laggar
You need to log in to create posts and topics.

jag har under de senaste dagarna haft problem med min funbeat-app, den stänger ner när jag startar "spela in med GPS". Sedan kommer det upp ett meddelande att inspelningen räddats. men det har den inte. Fler som haft samma problem?

Dessutom tycker jag at

Jag har haft samma problem fast hos mig kommer inte det meddelandet upp utan har hela programmet har stängts ner och inte ett jota har sparats...
Och håller med om att rundorna blir olika fast man går på exakt samma ställen...

För det första antar jag att ni pratar om iPhone appen? Vad gäller krascher får ni maila Olle, men sen kan det nog bli lite olika sträckor om man går än om man springer eftersom du får fler mätpunkter då du går. Så om banan har många svängar hit och dit s

Jag har samma problem: den säger att den söker sattelit o sen stänger den av utan att spara. Har ni andra fått någon klarhet? vad göra?

Kan ni prova att uppdatera till den versionen av iPhone-appen som lades ut på AppStore i lördags (2.1.0.9)?

japp, jag har uppdaterat. ingen skillnad 🙁 Mer förslag?

Skall ut och köra intervaller idag.
250 meter fram och tillbaka på spikrak gata.
Blir intressant och se vad GPSen tycker om det.
Hittills har den lagat och hoppat galet snett...

Linda: Vi ska försöka lösa detta. Jag har mailat dig.