Quote from Guest on 6 August 2009, 21:26Jag måste pusha för Arctic Circle Marathon som för andra året arrangeras i Överkalix.
Det här är ingen "fjantig" (H) varva runt i city tills du blir yr i mössan mara utan här springer man 4,2 Mil söderut från starten i jokkfall förbi polcirkeln ner till m
Jag måste pusha för Arctic Circle Marathon som för andra året arrangeras i Överkalix.
Det här är ingen "fjantig" (H) varva runt i city tills du blir yr i mössan mara utan här springer man 4,2 Mil söderut från starten i jokkfall förbi polcirkeln ner till m
Quote from Funbeat user on 6 August 2009, 21:36Denna mara var min 13:e sammanlagt, troligtvis den tyngsta. Jag är övertygad att grusunderlaget kombinerat med rekordvärme gjorde sitt till att jag sprang maran en timme långsammare. Jag brukar få en sluttid på ca. 4 timmar. Den här gången kom jag i mål p
Denna mara var min 13:e sammanlagt, troligtvis den tyngsta. Jag är övertygad att grusunderlaget kombinerat med rekordvärme gjorde sitt till att jag sprang maran en timme långsammare. Jag brukar få en sluttid på ca. 4 timmar. Den här gången kom jag i mål p