Quote from Guest on 2 November 2011, 14:30Hur ska timingen på armarna vara?
Jag får en känsla av att jag börjar dra alldeles för tidigt.
När min bakre arm går fram åt så börjar jag i stort sett att dra med den främre armen.
Provade att köra "Catch up" och det kändes helt onaturligt.
När ska man b
Hur ska timingen på armarna vara?
Jag får en känsla av att jag börjar dra alldeles för tidigt.
När min bakre arm går fram åt så börjar jag i stort sett att dra med den främre armen.
Provade att köra "Catch up" och det kändes helt onaturligt.
När ska man b
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 14:40det är olika för alla!
catch up är en teknik övning inte ett sätt att simma. Man köra catch-up för att jobba med varje armtag så du träna upp den bäste dragning för dig.
en annan teknik övning är att köra att du behålla en hand framför sig tills den an
det är olika för alla!
catch up är en teknik övning inte ett sätt att simma. Man köra catch-up för att jobba med varje armtag så du träna upp den bäste dragning för dig.
en annan teknik övning är att köra att du behålla en hand framför sig tills den an
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 17:02Jag tkr precis som du Robert att catch-up känns väldigt onaturligt. För mig blir det också automatiskt att man vill börja dra med den utsträckta handen redan när den andra handen är på väg framåt eftersom tillbakarotationen av kroppen gör att man vill påb
Jag tkr precis som du Robert att catch-up känns väldigt onaturligt. För mig blir det också automatiskt att man vill börja dra med den utsträckta handen redan när den andra handen är på väg framåt eftersom tillbakarotationen av kroppen gör att man vill påb