Quote from Guest on 18 January 2013, 07:46Inga nya tankar om Armstrong och cykeldoping?
Inga nya tankar om Armstrong och cykeldoping?
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 07:56nej, en fuskare har erkänt det alla redan visste
nej, en fuskare har erkänt det alla redan visste
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 07:57Funderar på vad alla försvarare av Armstrong tänker i dessa dagar.
Men man ska väl inte sparka på den som redan ligger...
Kanske kan Armstrong-fallet leda till något bättre.
Jag tvivlar dock. Det finns så många som ekonomiskt tjänar på att den nuvarand
Funderar på vad alla försvarare av Armstrong tänker i dessa dagar.
Men man ska väl inte sparka på den som redan ligger...
Kanske kan Armstrong-fallet leda till något bättre.
Jag tvivlar dock. Det finns så många som ekonomiskt tjänar på att den nuvarand
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 08:20Är det någon som kan tipsa om var man kan se Oprah-intervjun i sin helhet?
Är det någon som kan tipsa om var man kan se Oprah-intervjun i sin helhet?
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 08:30Tror inte den har släppts än.
Tror inte den har släppts än.
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 08:32Intervjun sänds 3 ggr idag på Discovery.
Intervjun sänds 3 ggr idag på Discovery.
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 08:39Den finns på Youtube https://www.youtube.com/watch?v=co0vv0roMlQ
Den finns på Youtube https://www.youtube.com/watch?v=co0vv0roMlQ
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 10:09Klickar du på användaren som har lagt upp det första klippet så hittar du resten av intervjun i flera klipp där.
Klickar du på användaren som har lagt upp det första klippet så hittar du resten av intervjun i flera klipp där.
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 12:52Man får ju bra lust att få sitta med och ge honom (Lance) en fet örfil och be honom tala ur skägget ordentligt!! Sluta haspla ur sig en massa dynga med halva erkännanden och ursäkt-anden inbakade i något slags "det är lite synd om mig"..
Man får ju bra lust att få sitta med och ge honom (Lance) en fet örfil och be honom tala ur skägget ordentligt!! Sluta haspla ur sig en massa dynga med halva erkännanden och ursäkt-anden inbakade i något slags "det är lite synd om mig"..
Quote from Funbeat user on 18 January 2013, 12:56Samtidigt som man skulle vilja sätta alla andra dopade men något mindre medialt kända elitcyklister i samma skäms-soffa ... varför ska de slippa schavottera?
Samtidigt som man skulle vilja sätta alla andra dopade men något mindre medialt kända elitcyklister i samma skäms-soffa ... varför ska de slippa schavottera?