Quote from Guest on 29 December 2013, 19:02http://www.arosmarathon.se/index.htm
Quote from Funbeat user on 29 December 2013, 19:12Årets härligaste lopp. Glöm motvind - Tänk medvind!
Årets härligaste lopp. Glöm motvind - Tänk medvind!
Quote from Funbeat user on 9 January 2014, 20:29Hahaha..!!!..Härligt Micke..!?..Ja finns det inget Månkarbo Marathon längre så får man väl kasta blickar på något kanske lika bra....Få se om vi kanske tom ses i startfållan..???????
Hahaha..!!!..Härligt Micke..!?..Ja finns det inget Månkarbo Marathon längre så får man väl kasta blickar på något kanske lika bra....Få se om vi kanske tom ses i startfållan..???????
Quote from Funbeat user on 12 January 2014, 16:11Hej Kjell, det är verkligen synd att inte Månkarbo Marathon anordnas längre. Men tanken finns att en bra dag under sommaren eller våren åka dit å sätta pers på distansens ändå.
Ses i Maj Kjell.
Hej Kjell, det är verkligen synd att inte Månkarbo Marathon anordnas längre. Men tanken finns att en bra dag under sommaren eller våren åka dit å sätta pers på distansens ändå.
Ses i Maj Kjell.
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 15:41Någon som åker fram och tillbaka till Stockholm för denna tävling? Jag har bil men vet inte hur jag ska lägga upp logistiken för att kunna åka hem från Enköping. Så alla olika lösningar är jag intresserad av.
Någon som åker fram och tillbaka till Stockholm för denna tävling? Jag har bil men vet inte hur jag ska lägga upp logistiken för att kunna åka hem från Enköping. Så alla olika lösningar är jag intresserad av.
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 18:41Jag har samma fundering. Men även en hund att släpa på. Är vi två bilar så skulle man kunna parkera en vid målet och transportera varandra i mellan.
Jag kommer förmodligen inte vara så där jättesnabb även om Vanja ska försöka sig på att vinna hundklassen,
Jag har samma fundering. Men även en hund att släpa på. Är vi två bilar så skulle man kunna parkera en vid målet och transportera varandra i mellan.
Jag kommer förmodligen inte vara så där jättesnabb även om Vanja ska försöka sig på att vinna hundklassen,
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 18:47Annars ta bilen till Enköping och parkera på pendlarpakeringen och sen ta bussen till Uppsala. Det kostar 90 kr enkelresa.
Annars ta bilen till Enköping och parkera på pendlarpakeringen och sen ta bussen till Uppsala. Det kostar 90 kr enkelresa.
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 19:11Har du koll tidtabellen? eller buss nr
Har du koll tidtabellen? eller buss nr
Quote from Funbeat user on 4 April 2014, 19:17Hittat 8:38 från Enköping framme 9:31 i Uppsala. Kan inte bli så mycket bättre 🙂
Hittat 8:38 från Enköping framme 9:31 i Uppsala. Kan inte bli så mycket bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2014, 15:19Jag ser från tidigare års rapporter att loppet verkar vara knappt 50 km. Jag har samtidigt läst att loppet är lite annorlunda i år, någon som vet hur långt loppet kommer att vara? Jag har aldrig sprungit längre än 42195, så jag vet att varje meter därutöv
Jag ser från tidigare års rapporter att loppet verkar vara knappt 50 km. Jag har samtidigt läst att loppet är lite annorlunda i år, någon som vet hur långt loppet kommer att vara? Jag har aldrig sprungit längre än 42195, så jag vet att varje meter därutöv