Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

http://www.thebritish10klondon.co.uk/Frameset/British10K2008.htm

The eighth annual ASICS British 10K London Run will once again take place through the heart of historic central London in summer 2008! The race starts at 9.35am on 6th July outside the lege

Det här loppet skulle jag vilja springa, verkar skitkul ju 😀 Kanske ska börja spara pengar ?!

Resor till London är ju löjligt billigt nu förtiden. Jag funderar på springa denna också men där är lite andra lopp där omkring så får prioritera.

Ja själva resan till London är ju billig, det är nog dyrare att ta sig till Stockholm för mig 😉 Boende fixar ju sig rätt billigt genom hostel!

Skulle vara skitkul att springa och just då tror jag inte att det ligger så många planerade lopp för mej så kanske, kanske...

Definitivt intressant!

Jag tänkte också springa, och då kommer jag också bo i stan så om nån som ska vara med känner för att träffas så säg till! 😀

klart vi ska ha en FB-träff i London 🙂
Vi kan jogga lite i Hyde park o ta en fika!

Det skulle verkligen vara jättekul!! 😀 Kanske ska ta och planera in den där resan definitivt 😉

Jag har anmält mig till loppet och bor precis brevid så jag kan stå för "after run" ! 😀 Går även milalopp i Regents Park hela sommaren för de som inte kan!

/Andreas

12