Quote from Guest on 14 November 2007, 19:27http://www.thebritish10klondon.co.uk/Frameset/British10K2008.htm
The eighth annual ASICS British 10K London Run will once again take place through the heart of historic central London in summer 2008! The race starts at 9.35am on 6th July outside the lege
http://www.thebritish10klondon.co.uk/Frameset/British10K2008.htm
The eighth annual ASICS British 10K London Run will once again take place through the heart of historic central London in summer 2008! The race starts at 9.35am on 6th July outside the lege
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 19:37Det här loppet skulle jag vilja springa, verkar skitkul ju 😀 Kanske ska börja spara pengar ?!
Det här loppet skulle jag vilja springa, verkar skitkul ju 😀 Kanske ska börja spara pengar ?!
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 19:55Resor till London är ju löjligt billigt nu förtiden. Jag funderar på springa denna också men där är lite andra lopp där omkring så får prioritera.
Resor till London är ju löjligt billigt nu förtiden. Jag funderar på springa denna också men där är lite andra lopp där omkring så får prioritera.
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 20:41Ja själva resan till London är ju billig, det är nog dyrare att ta sig till Stockholm för mig 😉 Boende fixar ju sig rätt billigt genom hostel!
Ja själva resan till London är ju billig, det är nog dyrare att ta sig till Stockholm för mig 😉 Boende fixar ju sig rätt billigt genom hostel!
Quote from Viktor Wrede on 14 November 2007, 20:54Skulle vara skitkul att springa och just då tror jag inte att det ligger så många planerade lopp för mej så kanske, kanske...
Skulle vara skitkul att springa och just då tror jag inte att det ligger så många planerade lopp för mej så kanske, kanske...
Quote from Håkan Öhling on 14 November 2007, 21:01Definitivt intressant!
Definitivt intressant!
Quote from Funbeat user on 14 November 2007, 21:10Jag tänkte också springa, och då kommer jag också bo i stan så om nån som ska vara med känner för att träffas så säg till! 😀
Jag tänkte också springa, och då kommer jag också bo i stan så om nån som ska vara med känner för att träffas så säg till! 😀
Quote from Håkan Öhling on 15 November 2007, 22:40klart vi ska ha en FB-träff i London 🙂
Vi kan jogga lite i Hyde park o ta en fika!
klart vi ska ha en FB-träff i London 🙂
Vi kan jogga lite i Hyde park o ta en fika!
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 10:46Det skulle verkligen vara jättekul!! 😀 Kanske ska ta och planera in den där resan definitivt 😉
Det skulle verkligen vara jättekul!! 😀 Kanske ska ta och planera in den där resan definitivt 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2008, 09:01Jag har anmält mig till loppet och bor precis brevid så jag kan stå för "after run" ! 😀 Går även milalopp i Regents Park hela sommaren för de som inte kan!
/Andreas
Jag har anmält mig till loppet och bor precis brevid så jag kan stå för "after run" ! 😀 Går även milalopp i Regents Park hela sommaren för de som inte kan!
/Andreas