Quote from Guest on 28 July 2010, 23:13http://www.lerum.cc/triathlon/index.htm
Långa Banan (Triathlondistans)
Simning 1.5 km, Cykling 40 km, Löpning 10 kmKorta Banan
Simning 750m, Cykling 30 km, Löpning 4 km
http://www.lerum.cc/triathlon/index.htm
Långa Banan (Triathlondistans)
Simning 1.5 km, Cykling 40 km, Löpning 10 km
Korta Banan
Simning 750m, Cykling 30 km, Löpning 4 km
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 23:23Tråkigt nog så krockar denna tävling även i år med Horla triathlon.
Tråkigt nog så krockar denna tävling även i år med Horla triathlon.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 06:08Detta var en nyhet för mig. Någon som kan berätta mer om tävlingen?
Finns det triathleter i Lerum?
Hemsidan funkar inte vidare.
Detta var en nyhet för mig. Någon som kan berätta mer om tävlingen?
Finns det triathleter i Lerum?
Hemsidan funkar inte vidare.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:59Deras sida kräver Internet explorer för att funka någotsånär... (t-)
Deras sida kräver Internet explorer för att funka någotsånär... (t-)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 14:31Tack. Fick hemsidan att funka med IE. Ser intressant ut. Definitivt anmäld om det bara inte krockat med Horla.
Tack. Fick hemsidan att funka med IE. Ser intressant ut. Definitivt anmäld om det bara inte krockat med Horla.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 14:48Samma här...
Samma här...
Quote from j sollerman on 30 July 2010, 08:52Smart att ha två tävlingar samma dag så nära varandra... Givetvis väljer man Horla!
Smart att ha två tävlingar samma dag så nära varandra... Givetvis väljer man Horla!
Quote from Mari Johansson on 2 August 2010, 11:22Jag körde Aspenäs triathlon 2005. Var bara uppmärksam på att Ni måste kunna banan själva och hitta själva. Det finns inte flaggvakter etc som håller trafik och visar vägen. Så tävlingen kräver ganska bra lokalkännedom.
Det är en villaförening som arranger
Jag körde Aspenäs triathlon 2005. Var bara uppmärksam på att Ni måste kunna banan själva och hitta själva. Det finns inte flaggvakter etc som håller trafik och visar vägen. Så tävlingen kräver ganska bra lokalkännedom.
Det är en villaförening som arranger