Quote from Guest on 21 September 2009, 17:24Jag funderar på Assos prylar för vinterbruk. Har kört med re och
är inte *helt* nöjd med passformen i den skånska snålblåsten.Hur fungar ex "Airjack 851" och "Winter LL" - hur kallt kan man köra dem
samt hur funkar de i regn?
Jag funderar på Assos prylar för vinterbruk. Har kört med re och
är inte *helt* nöjd med passformen i den skånska snålblåsten.
Hur fungar ex "Airjack 851" och "Winter LL" - hur kallt kan man köra dem
samt hur funkar de i regn?
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 17:34Endura är lämpligt i Skåne.
Endura är lämpligt i Skåne.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 17:43Endura är lämpligt i här i människobyn också.
Endura är lämpligt i här i människobyn också.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 18:35Endura - stealth?
Endura - stealth?
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 18:45Jag har clip-on, både med och utan windstopper.
Jag har clip-on, både med och utan windstopper.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 19:15Jag kan rekommendera Fugu-jacket. Den kör jag med på vintern.
Jag kan rekommendera Fugu-jacket. Den kör jag med på vintern.
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 20:45Jag kör också med Endura på inrådan av David och dom är verkligen kanon 🙂
Tror det var dessa som jag köpte http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Endura_Windtex_Clip_Bib_Tights/5360031443/
Jag kör också med Endura på inrådan av David och dom är verkligen kanon 🙂
Tror det var dessa som jag köpte http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Endura_Windtex_Clip_Bib_Tights/5360031443/
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 21:03Jag kör Assos AirJack 851 och brukar rekommendera den. Helt underbar som vinterplagg. Använder den även till längdåkning.
Har en kompis som kör med lite mer vintriga Assos plagg och hans ön tindrar när han pratar om dem.
Man blir sällan eller aldrig besvi
Jag kör Assos AirJack 851 och brukar rekommendera den. Helt underbar som vinterplagg. Använder den även till längdåkning.
Har en kompis som kör med lite mer vintriga Assos plagg och hans ön tindrar när han pratar om dem.
Man blir sällan eller aldrig besvi
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 21:21Håller med dig Fredrik,, Assos e bra grejjer de (t+)
Håller med dig Fredrik,, Assos e bra grejjer de (t+)
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 06:32Angående Enduras cykelbyxor. Finns det insert i dom? Är det av bra kvalité?
Angående Enduras cykelbyxor. Finns det insert i dom? Är det av bra kvalité?