Quote from Guest on 3 September 2012, 20:50Blev riktigt stolt idag när min 6-åring som aldrig simmat längre än 15m efter dagens simskola ville simma själv i stora bassängen. Hon klarade utan problem att simma 50m och ville fortsätta. Etersom P-tiden höll på att gå ut fick jag tyvärr stoppa henne.
Blev riktigt stolt idag när min 6-åring som aldrig simmat längre än 15m efter dagens simskola ville simma själv i stora bassängen. Hon klarade utan problem att simma 50m och ville fortsätta. Etersom P-tiden höll på att gå ut fick jag tyvärr stoppa henne.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 21:00Jag tror, utan att göra anspråk på någon slags expertis, att det är för tidigt. Låt henne leka och vara duktig på att simma. Glädje är bra, tvång inget att ha. Hon klarar att lära sig nom några år. Försök att få henne att förstå crawl och ryggsim istället
Jag tror, utan att göra anspråk på någon slags expertis, att det är för tidigt. Låt henne leka och vara duktig på att simma. Glädje är bra, tvång inget att ha. Hon klarar att lära sig nom några år. Försök att få henne att förstå crawl och ryggsim istället
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 21:29ok. Om ingen annan har något tipps så kör jag på Lennarts spår.
ok. Om ingen annan har något tipps så kör jag på Lennarts spår.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 22:11Håller med Lennart! (t+)
Håller med Lennart! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 22:15lita på simskolan....låt de vara hennes tränare och du hennes pappa 😉
jag har tre barn och det ta alla mina kraft att inte säger något till de, men jag vill inte skapa en dålig kemi mellan de och mig när det gäller att har det rolig på simhallen.
Jag b
lita på simskolan....låt de vara hennes tränare och du hennes pappa 😉
jag har tre barn och det ta alla mina kraft att inte säger något till de, men jag vill inte skapa en dålig kemi mellan de och mig när det gäller att har det rolig på simhallen.
Jag b
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 08:41Det enda jag försöker träna min 7-åring på är att vara under vattnet utan att hålla för näsan, för det vill hon gärna göra ... Tekniken i övrigt får simlärarna ta.
Det enda jag försöker träna min 7-åring på är att vara under vattnet utan att hålla för näsan, för det vill hon gärna göra ... Tekniken i övrigt får simlärarna ta.