Quote from Guest on 13 March 2009, 17:53Jag är en kille på 16 år som skulle vilja göra något annat i sommar. Sjukt sugen på triathlon, Men vet inte riktigt hur jag ska göra. Sen är det någon som vet en bra hemsida så man kan kolla cyklar?
Sen vad är bästa tipset så man inte blir övertränad?
Jag är en kille på 16 år som skulle vilja göra något annat i sommar. Sjukt sugen på triathlon, Men vet inte riktigt hur jag ska göra. Sen är det någon som vet en bra hemsida så man kan kolla cyklar?
Sen vad är bästa tipset så man inte blir övertränad?
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 18:03Bästa tipset för att inte bli övertränad är att inte underskatta återhämtning/vila, skulle jag vilja påstå.
Bästa tipset för att inte bli övertränad är att inte underskatta återhämtning/vila, skulle jag vilja påstå.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:12Ta kontakt med en triathlonklubb i din närhet så finns väldigt mycket info att tillgå. Hoppas att du testar i sommar, det är sjukt kul 🙂
Ta kontakt med en triathlonklubb i din närhet så finns väldigt mycket info att tillgå. Hoppas att du testar i sommar, det är sjukt kul 🙂
Quote from Anders Wallerstedt on 13 March 2009, 20:56Hej Jonathan!
Lägg in en vilodag per vecka. Bättre att lägga dubbla pass, än att inte ha vilodag.
På vilodag kan aktivvila vara bra i 30-90 minuter, typ promenad, lätt jogg, massage..
Se till att äta varierat.
Ser att du tränar varierat, bra.Du är välk
Hej Jonathan!
Lägg in en vilodag per vecka. Bättre att lägga dubbla pass, än att inte ha vilodag.
På vilodag kan aktivvila vara bra i 30-90 minuter, typ promenad, lätt jogg, massage..
Se till att äta varierat.
Ser att du tränar varierat, bra.
Du är välk
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 10:58Okej tack ska ni ha! Det låter bra, då kommer jag och testar snart då 🙂
Okej tack ska ni ha! Det låter bra, då kommer jag och testar snart då 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 09:37Ska du köpa beg racer/tempo kolla happymtb.org där finns massor trådar om första cykel köp. gott om annonser med
Ska du köpa beg racer/tempo kolla happymtb.org där finns massor trådar om första cykel köp. gott om annonser med
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 09:54Du menar att det inte finns några trådar här?
Du menar att det inte finns några trådar här?
Quote from Anders Wallerstedt on 19 March 2009, 09:58Du är naturligtvis välkommen på våra ungdomsträningar, måndag och onsdag med IKHP triathlon, se vår kalender.
Du är naturligtvis välkommen på våra ungdomsträningar, måndag och onsdag med IKHP triathlon, se vår kalender.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:25nä det menar jag inte. men där finns fler annonser och trådar för nybörjar köp.
nä det menar jag inte. men där finns fler annonser och trådar för nybörjar köp.
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:26Hur många nybörjartrådar finns här? femtio i cykel?
Hur många nybörjartrådar finns här? femtio i cykel?