Quote from Guest on 6 July 2009, 08:41till gruppen funkar dåligt, Olle.
När jag kopierar alt. skriver in namnet för att söka upp så hittar sajten inte personen ifråga.Fler som upplevt detta?
till gruppen funkar dåligt, Olle.
När jag kopierar alt. skriver in namnet för att söka upp så hittar sajten inte personen ifråga.
Fler som upplevt detta?
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2009, 08:51Det är lite dåligt men du måste göra det i två steg. Först skriver du tex Maria Nyström i sökrutan... Och får en massa svar på vilka diskussioner du förekommer i. Men då står det under den nya sökruta som kommit upp: "Sök också efter: Medlemmar | Grupper
Det är lite dåligt men du måste göra det i två steg. Först skriver du tex Maria Nyström i sökrutan... Och får en massa svar på vilka diskussioner du förekommer i. Men då står det under den nya sökruta som kommit upp: "Sök också efter: Medlemmar | Grupper
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 11:25Jag har gjort detta förut, Christer, men tänkte att efter din beskrivning så har det kanske gjorts förändringar i funktionen och jag gör fel......
Men idag så fungerar allt igen, som vanligt. Kanske har Olle svingat sitt spö.....
Jag har gjort detta förut, Christer, men tänkte att efter din beskrivning så har det kanske gjorts förändringar i funktionen och jag gör fel......
Men idag så fungerar allt igen, som vanligt. Kanske har Olle svingat sitt spö.....