Quote from Guest on 20 October 2009, 22:01Hej!
Möjligheten att bjuda in andra till träningspass är jättesmidig, men jag har två gånger av två lyckats bjuda in till passet igen, antagligen när jag går och och fyller i i efterhand hur länge jag sprang. Och då tyckte jag verkligen att jag (i af idag
Hej!
Möjligheten att bjuda in andra till träningspass är jättesmidig, men jag har två gånger av två lyckats bjuda in till passet igen, antagligen när jag går och och fyller i i efterhand hur länge jag sprang. Och då tyckte jag verkligen att jag (i af idag
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 22:11Samma här!
Samma här!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 20:53Ja jag har haft samma problem. PM:at lite med Olle om det så han är medveten om det men har nog svårt att förstå hur det gått till(?).
Ja jag har haft samma problem. PM:at lite med Olle om det så han är medveten om det men har nog svårt att förstå hur det gått till(?).
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 09:44Det var mycket riktigt ett litet fel med detta precis när funktionen lanserades. Jag rättade till det problemet inom några dagar. Det skulle kunna vara så att en inbjudan skickades ut på nytt eftersom det låg kvar "gammal data" från innan felet rättades t
Det var mycket riktigt ett litet fel med detta precis när funktionen lanserades. Jag rättade till det problemet inom några dagar. Det skulle kunna vara så att en inbjudan skickades ut på nytt eftersom det låg kvar "gammal data" från innan felet rättades t
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 16:55Verkar rimligt. Mina senaste inbjudningar har jag inte kunnat återskapa detta problemet med hur jag än försökt.
Verkar rimligt. Mina senaste inbjudningar har jag inte kunnat återskapa detta problemet med hur jag än försökt.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 17:12Så bra! 🙂
Så bra! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 14:37Ett annat sätt att råka bjuda in till ett pass trots att man inte vill det är att glömma bocka ur inbjudningsrutorna när man kopierar ett inbjutt pass :D.
Ett annat sätt att råka bjuda in till ett pass trots att man inte vill det är att glömma bocka ur inbjudningsrutorna när man kopierar ett inbjutt pass :D.
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 22:56Jo, jag har nog kopierat passet, men då har det varit meningen att bjuda in även till "kopian" sas... Problemet är att det gått iväg en ny inbjudan efter passet när jag går in och skriver in vilken tid jag gjorde... Och den andra gågnen det hände så _tror
Jo, jag har nog kopierat passet, men då har det varit meningen att bjuda in även till "kopian" sas... Problemet är att det gått iväg en ny inbjudan efter passet när jag går in och skriver in vilken tid jag gjorde... Och den andra gågnen det hände så _tror
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 10:21Mmmmm, men det va nog det ursprungliga felet som är fixat så du behöver inte vara rädd.
Och inte blir riktiga vänner sura, heller.
Mmmmm, men det va nog det ursprungliga felet som är fixat så du behöver inte vara rädd.
Och inte blir riktiga vänner sura, heller.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 11:33Anna B.: Jag tror att det bara är du som fick en extra inbjudan. Egentligen borde du inte fått nån annan (onödigt att få inbjudan till sin egna pass...), men det fanns ett litet fel som gjorde just detta. Jag har rättat till det nu.
OBS: Det är INTE men
Anna B.: Jag tror att det bara är du som fick en extra inbjudan. Egentligen borde du inte fått nån annan (onödigt att få inbjudan till sin egna pass...), men det fanns ett litet fel som gjorde just detta. Jag har rättat till det nu.
OBS: Det är INTE men