Quote from Guest on 12 May 2014, 11:15Så nu har min tävlingshjul kommit och de är monterat. Hann bara en kort 40 min pass på fredag men jag har några fundering:
Som några av er har kanske läste, jag har inte den högste självförtroende på cykel just nu. Men det gå framåt med varje cykelpass
Så nu har min tävlingshjul kommit och de är monterat. Hann bara en kort 40 min pass på fredag men jag har några fundering:
Som några av er har kanske läste, jag har inte den högste självförtroende på cykel just nu. Men det gå framåt med varje cykelpass
Quote from Lisa Bringhed on 12 May 2014, 11:25Man vänjer sig
https://www.youtube.com/watch?v=k_AYOwFY3dQ&feature=kpDet är mycket som påverkar, när jag flyttade ihop "kuddarna" blev det omstart med mer nervös styrning
Man vänjer sig
Det är mycket som påverkar, när jag flyttade ihop "kuddarna" blev det omstart med mer nervös styrning
Quote from Funbeat user on 12 May 2014, 17:26Ryan vad gott att du är uppe på cykeln igen efter din ruskiga olycka!
Brukar ta ett par rundor för mig varje vår innan jag blir helt bekväm på tempocykeln i kantvind. Blir mest trainerpass eller CX på vinterhalvåret. Brukar iaf fokusera på att ligga kva
Ryan vad gott att du är uppe på cykeln igen efter din ruskiga olycka!
Brukar ta ett par rundor för mig varje vår innan jag blir helt bekväm på tempocykeln i kantvind. Blir mest trainerpass eller CX på vinterhalvåret. Brukar iaf fokusera på att ligga kva
Quote from Funbeat user on 12 May 2014, 17:49Tack för svar.
Tack för svar.
Quote from Funbeat user on 28 May 2014, 13:18Skrev ett inlägg om mina nya hjul http://theroadtokalmar.se/2014/05/28/karbonhjul-vilket-lyft/
Skrev ett inlägg om mina nya hjul http://theroadtokalmar.se/2014/05/28/karbonhjul-vilket-lyft/
Quote from Funbeat user on 30 May 2014, 00:00Någon som kan rek. vilken cykel ska jag ha för nybörjare inom Triathlon. Jag är 193 cm Lång. Har hört Treak är bra cykel men dom är slutsålda enl. Team Sportia. för i år! Någon som vet var får jag tag i en bra cykel som inte kostar allt för mycket!
Någon som kan rek. vilken cykel ska jag ha för nybörjare inom Triathlon. Jag är 193 cm Lång. Har hört Treak är bra cykel men dom är slutsålda enl. Team Sportia. för i år! Någon som vet var får jag tag i en bra cykel som inte kostar allt för mycket!
Quote from Funbeat user on 30 May 2014, 00:10Har u redan en hyfsad racer, räcker det långt med att sätta på tempobågar på styret.
Har u redan en hyfsad racer, räcker det långt med att sätta på tempobågar på styret.
Quote from Funbeat user on 30 May 2014, 00:37På wiggle.co.uk/cycle/time-trial-bikes/ kan du hitta billiga tri-cyklar, om vill köpa nytt.
På wiggle.co.uk/cycle/time-trial-bikes/ kan du hitta billiga tri-cyklar, om vill köpa nytt.
Quote from Funbeat user on 30 May 2014, 17:26Jag köpte en billig tempohoj från Evans för runt 15k. Kolfiber och ultegra och jag är hyfsat nöjd. Cykeln är riktigt bra, men det var lite krångel med leverans och butiken hade slarvat väldigt mycket med monteringen.
Planet-X har en ny tempohoj som ser va
Jag köpte en billig tempohoj från Evans för runt 15k. Kolfiber och ultegra och jag är hyfsat nöjd. Cykeln är riktigt bra, men det var lite krångel med leverans och butiken hade slarvat väldigt mycket med monteringen.
Planet-X har en ny tempohoj som ser va
Quote from Funbeat user on 30 May 2014, 19:53Håller med, fy fan för sidvinden. I Onsdags blåste det storm, och jag höll på att skita på mig lite överallt. Ännu värre när bilar o tradare åker förbi. Fick köra i racerposition stora studer med tempohojen.
Igår hade jag fräck sidvind, och det som värst
Håller med, fy fan för sidvinden. I Onsdags blåste det storm, och jag höll på att skita på mig lite överallt. Ännu värre när bilar o tradare åker förbi. Fick köra i racerposition stora studer med tempohojen.
Igår hade jag fräck sidvind, och det som värst