Quote from Guest on 11 February 2014, 17:19I augusti genomför jag min första IM i Köpenhamn och till detta lilla event släpar jag med mig min familj på fru och två småbarn. Plus mina egna föräldrar å lite annat löst folk 😉
Jag undrar om någon vet om det finns något fiffigt sätt för min familj at
I augusti genomför jag min första IM i Köpenhamn och till detta lilla event släpar jag med mig min familj på fru och två småbarn. Plus mina egna föräldrar å lite annat löst folk 😉
Jag undrar om någon vet om det finns något fiffigt sätt för min familj at
Quote from Funbeat user on 11 February 2014, 17:29Endomondo tror jag det heter har en live uppdatering när du spela in din rundan. Min fru länkade den till Facebook och då visste jag när hon var på väg hem från sin träning.
Annars om du vet din mål tid och uppskattade snitt fart kan de titta på Live tim
Endomondo tror jag det heter har en live uppdatering när du spela in din rundan. Min fru länkade den till Facebook och då visste jag när hon var på väg hem från sin träning.
Annars om du vet din mål tid och uppskattade snitt fart kan de titta på Live tim
Quote from Elias Engqvist on 11 February 2014, 17:56Garmin 620-klocka och en smartphone funkar också
Garmin 620-klocka och en smartphone funkar också
Quote from Funbeat user on 11 February 2014, 18:35Tror man kan dela med sig i Garmin Connect på något vis om man har en Garmin-klocka.
Minns inte hur men det hittar du ju säkert på deras websida
Tror man kan dela med sig i Garmin Connect på något vis om man har en Garmin-klocka.
Minns inte hur men det hittar du ju säkert på deras websida
Quote from Camilla Maunu on 11 February 2014, 18:47Nu har jag ingen Garminklocka så sådana alternativ går tyvärr bort. Och jag vill komma bort från beräknad tid också eftersom det innebär att man lätt missar personen om man inte är ute i god tid. Jag vet själv hur det är att så å spana efter någon intensi
Nu har jag ingen Garminklocka så sådana alternativ går tyvärr bort. Och jag vill komma bort från beräknad tid också eftersom det innebär att man lätt missar personen om man inte är ute i god tid. Jag vet själv hur det är att så å spana efter någon intensi
Quote from Funbeat user on 11 February 2014, 19:06Har inte IM någon liknande funktion och app som t ex Vasaloppet eller Vätternrundan? Speciellt under Vasaloppet är det väldigt lätt att följa deltagare.
IM vill ju tjäna pengar så det vore konstigt med dagens teknik om det inte finns något sätt att betala
Har inte IM någon liknande funktion och app som t ex Vasaloppet eller Vätternrundan? Speciellt under Vasaloppet är det väldigt lätt att följa deltagare.
IM vill ju tjäna pengar så det vore konstigt med dagens teknik om det inte finns något sätt att betala
Quote from Funbeat user on 11 February 2014, 20:25Jag har följt maken på en del ultralopp. Vi har tre småbarn. Om jag kan följa honom med bil är det lättast. Alltså köra efter och stanna då och då för att heja. På lopp med varvbana hejar vi när vi ser honom.
Att förlita sig på teknik kan bli jobbigt. D
Jag har följt maken på en del ultralopp. Vi har tre småbarn. Om jag kan följa honom med bil är det lättast. Alltså köra efter och stanna då och då för att heja. På lopp med varvbana hejar vi när vi ser honom.
Att förlita sig på teknik kan bli jobbigt. D
Quote from Camilla Maunu on 12 February 2014, 09:05Ja förmodligen blir det något sådant som du beskriver Flindra att någon får stå lite längre fram för att sedan kunna meddela övriga. Sen är det självklart så att håller man på i 12 timmar så förväntar jag mig knappast att min familj ska vara med mig hela
Ja förmodligen blir det något sådant som du beskriver Flindra att någon får stå lite längre fram för att sedan kunna meddela övriga. Sen är det självklart så att håller man på i 12 timmar så förväntar jag mig knappast att min familj ska vara med mig hela
Quote from Funbeat user on 12 February 2014, 10:25Ironmanlive/athlete tracker ger ganska många split tider under loppet. Se bifogad länkl från förra årets tävling i Köpenhamn.
http://eu.ironman.com/triathlon/coverage/athlete-tracker.aspx?race=copenhagen&y=2013#axzz2t66RJHHy
Ironmanlive/athlete tracker ger ganska många split tider under loppet. Se bifogad länkl från förra årets tävling i Köpenhamn.
http://eu.ironman.com/triathlon/coverage/athlete-tracker.aspx?race=copenhagen&y=2013#axzz2t66RJHHy
Quote from Camilla Maunu on 12 February 2014, 10:59Ah, smidigt. Om jag förstår det rätt så får man dom där splittiderna automatiskt, alltså det är inget jag behöver betala för? Det var ju klart fler än vad jag trodde det skulle vara, vilket är positivt.
Ah, smidigt. Om jag förstår det rätt så får man dom där splittiderna automatiskt, alltså det är inget jag behöver betala för? Det var ju klart fler än vad jag trodde det skulle vara, vilket är positivt.