Quote from Guest on 16 August 2007, 15:48Denna tråd handlar om vad vi behöver planera. Mycket är redan gjort, så jag lägger väl upp den informationen här också.
Denna tråd handlar om vad vi behöver planera. Mycket är redan gjort, så jag lägger väl upp den informationen här också.
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 15:58- Bestämma exakt färdväg
- Fixa utrustning
- Fixa övernattningar
- Fixa transport av prylar
- Fixa transport till Malmö (för de som inte bor där nere)
- Fixa transport från Stockholm
- Bestämma tider och plaser för start varje dag.
- Bestämma om och var v
- Bestämma exakt färdväg
- Fixa utrustning
- Fixa övernattningar
- Fixa transport av prylar
- Fixa transport till Malmö (för de som inte bor där nere)
- Fixa transport från Stockholm
- Bestämma tider och plaser för start varje dag.
- Bestämma om och var v
Quote from Funbeat user on 26 October 2007, 21:27Hej. Jag kom på en sak som skulle kunna vara trevlig och nyttig med för den delen. Och det är att "boka" en eller ett par massörer. Beroende på intresset finns eller ej. Om vi har tur kan det vara så att vi ev kan få med en hela vägen. Bra om det kör i ho
Hej. Jag kom på en sak som skulle kunna vara trevlig och nyttig med för den delen. Och det är att "boka" en eller ett par massörer. Beroende på intresset finns eller ej. Om vi har tur kan det vara så att vi ev kan få med en hela vägen. Bra om det kör i ho
Quote from Funbeat user on 27 October 2007, 10:21Bra idé P.E. 🙂
Bra idé P.E. 🙂
Quote from Anders Wallerstedt on 31 October 2007, 14:08I Stockholm, kan vi ju kanske fråga FunBeat Jessica..
Bra ide, lär behövas.
I Stockholm, kan vi ju kanske fråga FunBeat Jessica..
Bra ide, lär behövas.
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 17:08Hej.
Och det är Jessica som jag tänkt på och "pratat" med. Och hon i sin tur har pratat med sina "vänner", så det kan nog bli riktig bra tror jag.
Vänligen
P.
Hej.
Och det är Jessica som jag tänkt på och "pratat" med. Och hon i sin tur har pratat med sina "vänner", så det kan nog bli riktig bra tror jag.
Vänligen
P.