Quote from Guest on 14 February 2014, 22:35Har nu varit sjuk i tre veckor - influensa, luftrörsinfektion ( började träna för tidigt) och nu feber igen. Livet leker verkligen.... Hoppas dock att jag ska komma igång igen till veckan. Har snittat runt 7h/veckan under hösten. Inget program, utan alter
Har nu varit sjuk i tre veckor - influensa, luftrörsinfektion ( började träna för tidigt) och nu feber igen. Livet leker verkligen.... Hoppas dock att jag ska komma igång igen till veckan. Har snittat runt 7h/veckan under hösten. Inget program, utan alter
Quote from Funbeat user on 14 February 2014, 22:45Ha inte bråttom.
Jag kom igång med löpningen orderligt i februari förra året inför Kalmar och jag klarade kalmar fin fint.
Ha inte bråttom.
Jag kom igång med löpningen orderligt i februari förra året inför Kalmar och jag klarade kalmar fin fint.
Quote from Funbeat user on 14 February 2014, 23:53Jag kan ge ett konkret tips om vad du bör göra;
Låt de första passen vara så lätta att de knappt känns som träning. Spring så långsamt att du glömmer bort att bli andfådd, kortare sträcka än du ens brukar fundera på, cykla och titta på omgivningarna. Kan
Jag kan ge ett konkret tips om vad du bör göra;
Låt de första passen vara så lätta att de knappt känns som träning. Spring så långsamt att du glömmer bort att bli andfådd, kortare sträcka än du ens brukar fundera på, cykla och titta på omgivningarna. Kan
Quote from Funbeat user on 15 February 2014, 08:34Jag har också precis varit sjuk, dock inte lika länge som dig. Körde mitt första träningspass igår och sprang oerhört långsamt, typ 7 min/km, i 30 minuter för att inte stressa igång kroppen. Kändes bra, om än lite seg rent allmänt. Tror verkligen man ska
Jag har också precis varit sjuk, dock inte lika länge som dig. Körde mitt första träningspass igår och sprang oerhört långsamt, typ 7 min/km, i 30 minuter för att inte stressa igång kroppen. Kändes bra, om än lite seg rent allmänt. Tror verkligen man ska
Quote from Funbeat user on 22 February 2014, 21:26Tack för tipsen, ska göra mitt bästa för att inte gå fällan... Nu har jag kört en lunginflammation som final ( förhoppningsvis), men fått en kur antibiotika så nu får det fanimej vara slut på eländet!!
Tack för tipsen, ska göra mitt bästa för att inte gå fällan... Nu har jag kört en lunginflammation som final ( förhoppningsvis), men fått en kur antibiotika så nu får det fanimej vara slut på eländet!!