Quote from Guest on 16 January 2011, 21:42Ok. Jag har skapat en tävling. Men det verkar bara som om jag kan redigera den? Dåligt ifall det inte är jag som egentligen är arrangör (vilket alltså inte är fallet här). Och jag verkar inte heller kunna radera denna tävling om jag skulle ändra mig... El
Ok. Jag har skapat en tävling. Men det verkar bara som om jag kan redigera den? Dåligt ifall det inte är jag som egentligen är arrangör (vilket alltså inte är fallet här). Och jag verkar inte heller kunna radera denna tävling om jag skulle ändra mig... El
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 21:52Vad jag vet behöver man inte vara arrangör av en tävling för att få skapa en, utan behöver bara vilja deltaga i den. Men visst - man hade behövt ha möjligheten att radera tävlingar för att ta bort eventuella duplikat.
Vad jag vet behöver man inte vara arrangör av en tävling för att få skapa en, utan behöver bara vilja deltaga i den. Men visst - man hade behövt ha möjligheten att radera tävlingar för att ta bort eventuella duplikat.
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 22:00Olle raderar dubletter om man messar honom
Olle raderar dubletter om man messar honom