Quote from Guest on 18 October 2013, 14:46Hej!
Har laddad ner ny Funbeatappen.
Men kan inte hitta funktionen Autostop.
Mina träningskompisa "Trackar"mej hela tiden för att jag inte satt på autostop
Och att jag alltid får längre träningstid i summeringen.
Finns det vill jag gärna ha hjälp att akti
Hej!
Har laddad ner ny Funbeatappen.
Men kan inte hitta funktionen Autostop.
Mina träningskompisa "Trackar"mej hela tiden för att jag inte satt på autostop
Och att jag alltid får längre träningstid i summeringen.
Finns det vill jag gärna ha hjälp att akti
Quote from Funbeat user on 18 October 2013, 14:56jag tror inte den funktion finns med funbeat appen.
jag tror inte den funktion finns med funbeat appen.
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 09:46Det stämmer, vi har inte byggt in den funktionen i appen ännu. Men vi kommer att lägga in den framöver.
Förslag: tracka dina kompisar tillbaka för att de använder fel app 🙂
Det stämmer, vi har inte byggt in den funktionen i appen ännu. Men vi kommer att lägga in den framöver.
Förslag: tracka dina kompisar tillbaka för att de använder fel app 🙂
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2013, 10:11Jag tycker att autostop är på gränsen till auto-lathet. Tracka dom för det!
Jag tycker att autostop är på gränsen till auto-lathet. Tracka dom för det!
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 10:17Tänk vad nifty om det fanns autostop på tävling också.
Tänk vad nifty om det fanns autostop på tävling också.
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 10:40Autopaus är en måste-funktion på en telefon-app eftersom många användare, inklusive jag själv, stuvar ner telefonen på ett sätt som omöjliggör att knappa på den under själva löpningen. När den implementeras så se till att man kan ställa in upplösningen på
Autopaus är en måste-funktion på en telefon-app eftersom många användare, inklusive jag själv, stuvar ner telefonen på ett sätt som omöjliggör att knappa på den under själva löpningen. När den implementeras så se till att man kan ställa in upplösningen på