Quote from Guest on 29 October 2007, 21:53Nån annan som haft problem med att diagrammet för ett avklarat mål ligger kvar på "översikts-sidan" på min träning?
Ett av mina mål ligger kvar, på 0%... fast när jag kollar på mina mål så är det avklarat (100%) och ligger under tidigare mål....
Nån som f
Nån annan som haft problem med att diagrammet för ett avklarat mål ligger kvar på "översikts-sidan" på min träning?
Ett av mina mål ligger kvar, på 0%... fast när jag kollar på mina mål så är det avklarat (100%) och ligger under tidigare mål....
Nån som f
Quote from Camilla Höög on 29 October 2007, 22:03Vi kan tyvärr inte se exakt vad du har för inställningar på målet. Det skulle vara intressant att se vad du har för datum och övrigt inställt.
Jag har för mig att det är en liten fördröjning på målen innan de försvinner från alla sidor...kanske är så nu.
Vi kan tyvärr inte se exakt vad du har för inställningar på målet. Det skulle vara intressant att se vad du har för datum och övrigt inställt.
Jag har för mig att det är en liten fördröjning på målen innan de försvinner från alla sidor...kanske är så nu.
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 22:04jag har haft samma problem. slutade md att jag kastade bort de gamla målenhelt. lite syndeftersom jag lyckats med dem
jag har haft samma problem. slutade md att jag kastade bort de gamla målenhelt. lite syndeftersom jag lyckats med dem
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 22:06Jag slängde bort mina med för det blev så många mätare, men egentligen hade jag velat ha kvar dom 🙁
Jag slängde bort mina med för det blev så många mätare, men egentligen hade jag velat ha kvar dom 🙁
Quote from Bjarne Lewin on 29 October 2007, 22:16Jag har för mig att de ligger kvar i en eller två dagar och sen försvinner... men jag kanske minns fel...
Jag har för mig att de ligger kvar i en eller två dagar och sen försvinner... men jag kanske minns fel...
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 22:18hm, tålamod är kanske inte det mod som jag har mest av
hm, tålamod är kanske inte det mod som jag har mest av
Quote from Camilla Höög on 30 October 2007, 07:49Nu har målet försvunnet, så om Jen inte gjort någon ändring så försvann den efter någon dag.
Nu har målet försvunnet, så om Jen inte gjort någon ändring så försvann den efter någon dag.
Quote from mårten jansson on 31 October 2007, 14:16Min erffarenhet av målen är att mätaren går ner till noll den sista dagen på målen, oavsett hur mycket du tränar och sedan ligger målet kvar ytterligare två dagar efter sista datum, för att sedan försvinna.
Min erffarenhet av målen är att mätaren går ner till noll den sista dagen på målen, oavsett hur mycket du tränar och sedan ligger målet kvar ytterligare två dagar efter sista datum, för att sedan försvinna.