Quote from Guest on 28 October 2009, 17:48Denna månad har vi d chans att få njuta av höstfärger!
Denna månad har vi d chans att få njuta av höstfärger!
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 17:58Hur gör man om man inte ens haaar nån pulsmätare då?
Hur gör man om man inte ens haaar nån pulsmätare då?
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 23:15Skaffar en? Lånar?
Skaffar en? Lånar?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 10:33Skaffar finns inga pengar till och jag känner ingen som har en? 🙁
Skaffar finns inga pengar till och jag känner ingen som har en? 🙁
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 13:33Jag missade detta i oktober.
Jessie; Det går väl att kolla pulsen på vanligt sätt, handled eller halsen. Det viktiga måste vara att slappna av.
Funderar på reggningen om jag skulle göra detta. Då blir det nog som en minut per pass.
Jag missade detta i oktober.
Jessie; Det går väl att kolla pulsen på vanligt sätt, handled eller halsen. Det viktiga måste vara att slappna av.
Funderar på reggningen om jag skulle göra detta. Då blir det nog som en minut per pass.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:33Jag reggar såna här övningar som noll minuter, det gjorde jag med min armhävningsutmaning med.
Jag reggar såna här övningar som noll minuter, det gjorde jag med min armhävningsutmaning med.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:13Jessie. Jag hade nog valt att ta tiden om jag gjort armhävningar. Nu är det inte aktuellt.
Annars tycker jag det kul att regga lite udda saker som en minut. Ett tag reggade jag varje pass på spikmattan som en minut. När jag slutade med detta upptäckte ja
Jessie. Jag hade nog valt att ta tiden om jag gjort armhävningar. Nu är det inte aktuellt.
Annars tycker jag det kul att regga lite udda saker som en minut. Ett tag reggade jag varje pass på spikmattan som en minut. När jag slutade med detta upptäckte ja
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 13:39Ptjaaa.. fast jag mäter ju inte min motion i minuter på det sättet som funbeat gör? Inget av mina aktiva mål handlar om minuter längre, även om de gjorde det i början.
Att göra 50 armhävningar kaaanske tog 2 minuter, före jag kom upp till 30st i sträck s
Ptjaaa.. fast jag mäter ju inte min motion i minuter på det sättet som funbeat gör? Inget av mina aktiva mål handlar om minuter längre, även om de gjorde det i början.
Att göra 50 armhävningar kaaanske tog 2 minuter, före jag kom upp till 30st i sträck s