Quote from Guest on 25 October 2012, 15:51Öppet Fjäll 43 km riktar sig till alla som vill testa på Sveriges tuffaste bergslopp. Här ges möjlighet att starta lite tidigare på morgonen. Du bestämmer själv vilken tid du vill starta mellan klockan 07.00 -09.00 på tävlingsdagen utan den startrusning s
Öppet Fjäll 43 km riktar sig till alla som vill testa på Sveriges tuffaste bergslopp. Här ges möjlighet att starta lite tidigare på morgonen. Du bestämmer själv vilken tid du vill starta mellan klockan 07.00 -09.00 på tävlingsdagen utan den startrusning s
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 16:01Ser verkligen fram emot detta loppet nästa år.
Ser verkligen fram emot detta loppet nästa år.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 22:04Anmäld
Anmäld
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 13:11Ska bli spännande. Har aldrig sprungit så här långt förut, och inte heller i den miljön.
Ska bli spännande. Har aldrig sprungit så här långt förut, och inte heller i den miljön.
Quote from Funbeat user on 5 February 2013, 15:37Ja det här loppet blir riktigt kul! Någon som har något bra tips på skor att springa detta lopp i? Jag har ju ett par Salomon Fellcross som jag brukar springa terräng/trail i. Men jag skulle vilja testa att ha ännu mer markkontakt (mindre loft så att säga
Ja det här loppet blir riktigt kul! Någon som har något bra tips på skor att springa detta lopp i? Jag har ju ett par Salomon Fellcross som jag brukar springa terräng/trail i. Men jag skulle vilja testa att ha ännu mer markkontakt (mindre loft så att säga
Quote from Funbeat user on 8 April 2013, 13:23Hej vänner,
löpningen behagar gå illa med knasiga knän men jag funderar på om det inte är värt att göra ett försök att iaf gå över fjällen. Har iom detta börjat fundera på om det är värt att använda sig av ett par stavar och hjälpskjuta på med. Har någon
Hej vänner,
löpningen behagar gå illa med knasiga knän men jag funderar på om det inte är värt att göra ett försök att iaf gå över fjällen. Har iom detta börjat fundera på om det är värt att använda sig av ett par stavar och hjälpskjuta på med. Har någon
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 23:42Hej,
Jag tänkte kolla om det är någon som skulle vilja samåka från Gävle? Vi är två stycken som gärna skulle åka så vi kunde vara framme i Vålådalen vid middagstid ungefär.
Skicka ett meddelanden om ni är intresserade 🙂
//Björn
Hej,
Jag tänkte kolla om det är någon som skulle vilja samåka från Gävle? Vi är två stycken som gärna skulle åka så vi kunde vara framme i Vålådalen vid middagstid ungefär.
Skicka ett meddelanden om ni är intresserade 🙂
//Björn