Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelBörja cykla!
You need to log in to create posts and topics.

Spinningen har blivit så rolig att jag bestämt mig för att jag vill börja träningscykla på min vanliga cykel också.
Det är egentligen en typisk stadscykel, men någonstans får man ju börja.
Ska cykeln ställas in som jag ställer in spinningcykeln (så gott d

Kontakta din lokala cykelklubb( FK Trampen eller Lunedi) så hjälper de dig med inställning av cykel och huvud!

Vad har du för skor på dej när du spinner?? Har du sko med kloss på så använd dom.. köp passande pedaler.

Jag hade tänkt köpa både skor och pedaler 😉

Jag ska nog inte berätta vad jag har lyckats göra med mina pedaler.. eller ja, ena iaf :O

De slits hårt vid promenader så var sak på sin plats 😉

Vi är ett gäng som cyklar lite strörundor ibland Denize. Bl.a. en del som är aktiva här på funbeat. Du kan ju hänga på om du vill och inte vill vara såååå seriös och söka upp en klubb!

Det är nog som så att de i klubbarna som kan hjälpa dig med inställningar av sittställning m m.

Det handlar inte om ifall man är seriös utan om att få adekvat hjälp.

Man ser massor av människor på allehanda cyklar på vägarna. Från 40-årskriser på cyklar

Menade inte så David! Ville liksom bara vara vänlig och visa att det finns träningsmöjligheter utan att tillhöra klubbar. Däremot har du ju helt rätt, för adekvata inställningar, sök uppen BRA cykelhandlare, eller en klubb, det senare är väl att föredra (

Creutz: Jag försöker bara få lite nya lekkamrater på LVG som sedan stannar kvar där och inte hamnar i rehabgänget.

Många kommer o går, alldeles för få stannar och utvecklas.