Quote from Guest on 10 May 2011, 10:01Välkomma till Bärkejogging Tisdag den 21 juni Motionslopp 7 eller 13 km
Start kl: 19.00 vid Folkets Hus Söderbärke.
Anmälan direkt vid starten, avgift: 50:-
Plaketter till alla som fullföljer samt en del extra priser som utlottas.Info: Turboden 0240-650
Välkomma till Bärkejogging Tisdag den 21 juni Motionslopp 7 eller 13 km
Start kl: 19.00 vid Folkets Hus Söderbärke.
Anmälan direkt vid starten, avgift: 50:-
Plaketter till alla som fullföljer samt en del extra priser som utlottas.
Info: Turboden 0240-650
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:11Ett av de mest prestigelösa loppen man kan tänka sig iaf om det är så som det var när jag joggade runt för ett antal år sedan.
Gemensam gympauppvärmning och sedan joggade man iväg. Tidtagning och placering fick man hålla reda på själv om man var intress
Ett av de mest prestigelösa loppen man kan tänka sig iaf om det är så som det var när jag joggade runt för ett antal år sedan.
Gemensam gympauppvärmning och sedan joggade man iväg. Tidtagning och placering fick man hålla reda på själv om man var intress
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 10:28Aha, ingen tidtagning... Då får det vara. Hade annars varit intresserad av detta eftersom jag har släkt i krokarna.
Aha, ingen tidtagning... Då får det vara. Hade annars varit intresserad av detta eftersom jag har släkt i krokarna.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 15:16Det får dock påpekas att det vara flera år sedan jag var där så det kan mycket väl vara annorlunda nu. 🙂
Det får dock påpekas att det vara flera år sedan jag var där så det kan mycket väl vara annorlunda nu. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 15:49Ja var också några år sedan jag sprang loppet men tror att du alltid har fått hålla reda på tidtagningen själv, men då var det valfri start mellan 19-20 och iår är det gemensam, så det kan hända att dom tar tid och placering
Ja var också några år sedan jag sprang loppet men tror att du alltid har fått hålla reda på tidtagningen själv, men då var det valfri start mellan 19-20 och iår är det gemensam, så det kan hända att dom tar tid och placering
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 13:27Är det någon som vet var man kan hitta en resultatlista från årets lopp?
Är det någon som vet var man kan hitta en resultatlista från årets lopp?