Quote from Guest on 2 February 2010, 15:21Hej!
Jag har köpt o läst ISO-dieten av bl a Fredrik Paulùn, som jag ska köra 8-veckors programmet ur. Där ingår Protein-pulver, som jag aldrig använt under mina 20 års tränande på bl a gym. Jag har varit tveksam till det, då det är en ersättning för mat,
Hej!
Jag har köpt o läst ISO-dieten av bl a Fredrik Paulùn, som jag ska köra 8-veckors programmet ur. Där ingår Protein-pulver, som jag aldrig använt under mina 20 års tränande på bl a gym. Jag har varit tveksam till det, då det är en ersättning för mat,
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 15:31?
Vad har detta med funktionen på funbeat att göra?
?
Vad har detta med funktionen på funbeat att göra?
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 16:26MalinMatilda: Bra frågor, men jag måste be dig ställa dem i tex gruppen Styrketräning istället. Den här gruppen är till för frågor som har med FunBeats funktionalitet (och dylikt) att göra.
Inte så lätt att veta kanske. 🙂
MalinMatilda: Bra frågor, men jag måste be dig ställa dem i tex gruppen Styrketräning istället. Den här gruppen är till för frågor som har med FunBeats funktionalitet (och dylikt) att göra.
Inte så lätt att veta kanske. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 18:56ok, då finns den i gruppen Kosttillskott stället, men hur raderar jag den härifrån? Letade o har bara funnit ett ställe att starta diskussion på; här, därför hamnade den här...
Förlåt o jag vore glad att få hjälp att radera denna o tackar i förhand! (H:)
ok, då finns den i gruppen Kosttillskott stället, men hur raderar jag den härifrån? Letade o har bara funnit ett ställe att starta diskussion på; här, därför hamnade den här...
Förlåt o jag vore glad att få hjälp att radera denna o tackar i förhand! (H:)
Quote from Bjarne Lewin on 2 February 2010, 19:06välj fliken grupper, och sen väljer du lämpliga grupper tex styrketräning eller bra mat.
Väl i rätt grupp ska det gå till på samma sätt att starta en tråd 🙂
välj fliken grupper, och sen väljer du lämpliga grupper tex styrketräning eller bra mat.
Väl i rätt grupp ska det gå till på samma sätt att starta en tråd 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 19:07Du går med i olika grupper och kan då ställa frågor i de olika grupperna.
Du går med i olika grupper och kan då ställa frågor i de olika grupperna.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 19:18Man kan inte ta bort diskussioner själv. Men jag kan göra det åt dig. Å andra sidan gör det inget att den stannar kvar.
Man kan inte ta bort diskussioner själv. Men jag kan göra det åt dig. Å andra sidan gör det inget att den stannar kvar.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 19:23tack för all hjälp!
tack för all hjälp!
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:19Jag använder Whey, billigt och bra protein med få kolhydrater
Jag använder Whey, billigt och bra protein med få kolhydrater
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 13:53Den här diskussionen är flyttad hit:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=636619
Den här diskussionen är flyttad hit:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=636619