Quote from Guest on 23 October 2009, 00:07Min fina axelremsväska sjunger på sista versen och jag funderar på en bra ryggsäck istället. Men vilken? Vad kan vara bättre än att fråga alla experter på Funbeat.
Vilken erfarenhet har ni av ryggsäckar. Här är mina kriterier:
Skall-krav:
* Rymma en gan
Min fina axelremsväska sjunger på sista versen och jag funderar på en bra ryggsäck istället. Men vilken? Vad kan vara bättre än att fråga alla experter på Funbeat.
Vilken erfarenhet har ni av ryggsäckar. Här är mina kriterier:
Skall-krav:
* Rymma en gan
Quote from ellen olsson on 23 October 2009, 00:17> Vad kan vara bättre än att fråga alla experter på Funbeat.
Att fråga de betydligt mer vana ryggsäcksanvändarna på Utsidan?
> Vad kan vara bättre än att fråga alla experter på Funbeat.
Att fråga de betydligt mer vana ryggsäcksanvändarna på Utsidan?
Quote from Rasmus Olsson on 23 October 2009, 07:03En workhorse från Bagaboo: http://bagaboo.hu/workhorse-messenger-bag/
En workhorse från Bagaboo: http://bagaboo.hu/workhorse-messenger-bag/
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 07:05Karrimorr Jaguar.
Karrimorr Jaguar.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 09:01Mc Kinley Impact 28 (Intersport). Inte vattentät i grundutförandet men ett hyfsat vattentätt överdrag finns i en ficka nertill. Hjälmhållare finns i en annan ficka.
Tillägg: Ficka för vätskeblåsa (Camelbak) finns också.
Mc Kinley Impact 28 (Intersport). Inte vattentät i grundutförandet men ett hyfsat vattentätt överdrag finns i en ficka nertill. Hjälmhållare finns i en annan ficka.
Tillägg: Ficka för vätskeblåsa (Camelbak) finns också.
Quote from Rasmus Olsson on 23 October 2009, 09:53Och nu min kommentar till en messengersväska.
Den rymmer mycket, sitter bra på ryggen, lätt att komma åt innehållet utan att behöva kränga av den, mindre svettig än ryggsäck.
Köper du från Ungerska Bagaboo kan du fpå vilka färger och mönster du vill, du
Och nu min kommentar till en messengersväska.
Den rymmer mycket, sitter bra på ryggen, lätt att komma åt innehållet utan att behöva kränga av den, mindre svettig än ryggsäck.
Köper du från Ungerska Bagaboo kan du fpå vilka färger och mönster du vill, du
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 11:23Pakethållare ?
Pakethållare ?
Quote from Fredrik Närenfors on 23 October 2009, 23:12Jag har en Camelbak Alps eller nåt sånt tror jag den heter. 29 liter. Plats för hjälm och skor på utsidan. Hjälm under förutsättning att den inte är så packad men det brukar den inte vara när jag tagit ut dator och ombyte.
Jag har en HP 8510W, skor, kalli
Jag har en Camelbak Alps eller nåt sånt tror jag den heter. 29 liter. Plats för hjälm och skor på utsidan. Hjälm under förutsättning att den inte är så packad men det brukar den inte vara när jag tagit ut dator och ombyte.
Jag har en HP 8510W, skor, kalli
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 23:18Jag brukar ha hjälmen på skallen och skorna på fötterna.
Jag brukar ha hjälmen på skallen och skorna på fötterna.
Quote from Fredrik Närenfors on 23 October 2009, 23:27Du kan fortfarande inte läsa ser jag.
Du kan fortfarande inte läsa ser jag.